//
کدخبر: ۲۳۱۴۱۵ //

فرار رئال مادرید از شکست در مستایا

تیم فوتبال رئال مادرید در لحظه آخر دیدار برابر والنسیا توانست بازی را مساوی کند و هم‌امتیاز بارسلونا شود.

فرار رئال مادرید از شکست در مستایا
به گزارش فرتاک نیوز،

در آخرین بازی هفته هفدهم لالیگا رئال مادرید در مستایا برابر والنسیا قرار گرفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

مادرید در نیمه نخست تیم برتر میدان بود و با وجود داشتن موقعیت های بیشتر نسبت به والنسیا در گلزنی موفق نبود. کریم بنزما و رودریگو بیش از دیگر بازیکنان به سمت دروازه ضربه زدند. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در شروع ۴۵ دقیقه دوم رودریگو مورنو فرصت داشت تا دروازه مادرید را باز کند اما تیبو کورتوا ضربه مهاجم اسپانیایی را مهار کرد. والنسیا نسبت به نیمه اول بهتر شده بود و توپ و میانه میدان در اختیار گرفته بود. این تیم مدام حمله می کرد. زین الدین زیدان تصمیم گرفت  در ترکیب تغییری ایجاد کند تا شاید شرایط به نفع مادرید شود. گرت بیل به جای ایسکو وارد میدان شد و وینیسیوس جونیور هم به جای رودریگو به زمین رفت.

در حالی که مادرید در ایجاد موقعیت گل موفق نبود والنسیا به گل دست یافت. کارلوس سولر در دقیقه ۷۸ دروازه مهمان را باز کرد. پس از این گل شاگردان زیدان مدام حمله کردند و در آخرین فرصتشان توانستند بازی را به تساوی برسانند. مادرید صاحب کرنر شد و تیبو کورتوا که به محوطه جریمه آمده بود ضربه سر را زد. دروازه بان والنسیا توپ را دفع کرد اما بنزما صاحب فرصت شد و گل مساوی را وارد دروازه میزبان کرد.

رئال مادرید در آستانه ال کلاسیکو ۳۵ امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به بارسلونا در رتبه دوم باقی ماند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۱۴۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان