//
کدخبر: ۲۳۵۳۲۶ //

ستاره تاتنهام، اولین خرید زمستانی اینتر و کونته؟!

خبرگزاری اسکای ایتالیا مدعی شد که دو تیم اینتر و تاتنهام برای انتقال کریستین اریکسن به نراتزوری به توافق رسیده اند.

ستاره تاتنهام، اولین خرید زمستانی اینتر و کونته؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

ستاره دانمارکی تاتنهام تنها تا پایان فصل با تیم لندنی قرارداد دارد و طی ماه های اخیر نیز هیچ تمایلی به تمدید قرارداد نشان نداده است. بسیاری گمان می کردند که با روی کار آمدن ژوزه مورینیو، این سرمربی پرتغالی بتواند اریکسن را راضی به تمدید قرارداد کند اما این اتفاق رخ نداد و ستاره دانمارکی تاتنهام حالا بیش از هر زمان دیگر به درهای خروج این باشگاه نزدیک شده است. از سمت دیگر باشگاه تاتنهام نیز نمی خواهد که اریکسن به عنوان بازیکن آزاد این تیم را ترک کند بنابراین ترجیح می دهد که در نقل و انتقالات زمستانی این بازیکن را به فروش برساند.

از سمت دیگر اینتر نیز که در حال حاضر در سری آ صدرنشین است، تیم خود را نیازمند تقویت می بیند. همچنین آنتونیو کونته نیز بارها در کنفرانس های مطبوعاتی خود به کمبود بازیکن در تیمش اعتراض کرده بود؛ موضوعی که باعث خواهد شد نراتزوری در زمستان فعالیت زیادی در نقل و انتقالات داشته باشد.

در همین رابطه خبرگزاری اسکای مدعی شده که اینتر و تاتنهام بر سر انتقال کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی، به توافق رسیده اند و این انتقال در پنجره زمستانی انجام خواهد شد‌‌. با این تفاسیر به نظر می رسد که هافبک دانمارکی تاتنهام اولین خرید اینتر و آنتونیو کونته لقب خواهد گرفت.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۵۳۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان