//
کدخبر: ۲۳۵۰۶۶ //

مهمترین دیدار نیم فصل دوم پرسپولیس

دیدار برابر صنعت نفت را باید سخت ترین دیدار پرسپولیس در نیم فصل دوم دانست.

مهمترین دیدار نیم فصل دوم پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس ماه توفانی و بسیار سختی را پیش رو دارد. بهمن ماه برای قهرمان سه دوره اخیر لیگ برتر یک ماه حساس و سرنوشت ساز است و تقریبا ۹۰ درصد دیدار های حساس و سخت پرسپولیس در این ماه برگذار می شود.

سرخ پوشان در بهمن باید به مصاف تراکتور سازی، صنعت نفت، استقلال، الدحیل و الشارجه امارات بروند.

بدون شک سخت ترین دیدار پرسپولیس را در نیم فصل دوم برخلاف انتظارها باید دیدار برابر صنعت نفت دانست؛ دیداری که در ورزشگاه تختی آبادان برگزار خواهد شد و ممکن است که برای سرخ پوشان به ضرر از دست دادن قهرمانی تمام شود.

صنعت نفت با هدایت اسکوچیچ بهترین دوران خود را تجربه می کند و در نیم فصل نخست به کابوسی برای حریفان تبدیل شد؛ تیمی که توانست تراکتور مدعی را شکست دهد و به سپاهان ۴ گل بزند و به سختی در آزادی برابر پرسپولیس بازی را واگذار کند.

این تیم آبادانی در ورزشگاه خانگی خود بسیار هجومی بازی می کند و با مهره های هجومی که دارد به کابوس برای حریفان تبدیل شده است.

پرسپولیس بلافاصله بعد از دیدار برابر تراکتور سازی باید راهی آبادان شود تا به مصاف صنعت نفت برود. این دیدار قبل از داربی برگزار می شود و حساسیت داربی پایتخت باعث می شود تا بازیکنان پرسپولیس استرس نباختن و نگرفتن کارت زرد و قرمز را داشته باشند و این بدون شک روی عملکرد فنی تیم کالدرون تاثیر منفی می گذارد.

شکست برابر صنعت نفت شرایط را از نظر روحی برای پرسپولیس بسیار سخت خواهد کرد و از هر نظر این دیدار را باید سخت ترین بازی پرسپولیس در نیم فصل دوم دانست.

از یک طرف بازی هجومی و آمادگی بالای تیم اسکوچیچ و از طرف دیگر برگزاری بازی در آبادان و شانس بالایی که صنعت نفت برای رسیدن به صدر دارد و همچنین حساسیت های داربی باعث می شود که تیم کالدرون کار بسیار سختی در این دیدار بیرون از خانه داشته باشد.

این دیدار هم می تواند مسیر را برای قهرمانی پرسپولیس مهیا کند و هم از طرف دیگر به قیمت از دست دادن قهرمانی تمام شود و باید دید که سرخ پوشان در این بازی حساس چه نتیجه ای را به دست خواهند آورد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۵۰۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان