//
کدخبر: ۲۳۳۳۷۶ //

تاج مربی ایرانی دوست دارد

به نظر می‌رسد مهدی تاج موافق حضور مربی ایرانی در رأس کادر فنی تیم ملی است. شاید به همین دلیل است که می‌گویند در صورت عدم توافق مالی فدراسیون فوتبال با برانکو مربی ایرانی مربی تیم ملی خواهد شد.

 تاج مربی ایرانی دوست دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی تاج در نشست هم‌اندیشی کادر فنی تیم ملی فوتسال با مربیان و مدیران عامل باشگاههای لیگ برتری از حضور مربی ایرانی در رأس کادر فنی تیم ملی فوتسال ابراز خوشحالی کرد و در این باره گفت: «عمده درآمد فدراسیون از محل فیفاست. مقداری که ما از وزارت ورزش گرفتیم خیلی محدود است و در حد تأمین هزینه پرواز تیم‌های ماست. ما ۱۸ تیم ملی داریم. از اینکه تیم ملی فوتسال ما در اختیار یک مربی باصلاحیت ایرانی است خیلی خوشحال هستم. هر چه داریم از خودمان است و درستش هم همین است. وقتی تیم سوم جهان هستیم نباید از جا‌های دیگر نیرو وارد کنیم، مگر در بحث تکنولوژی که آن هم با شرایطی که تصویب می‌کنند باید انجام شود.»

علاقه‌مندی مهدی تاج به حضور مربی ایرانی در رأس کادر فنی تیم ملی می‌تواند به خاطر مشکلات مالی هم باشد. فدراسیون فوتبال بدهی مالی زیادی دارد و اگر قرار باشد در ادامه مسیر هم از مربی خارجی بهره ببرد همه درآمد‌های فدراسیون فوتبال نزد فیفا صرف پرداخت دستمزد مربی خارجی و دستیاران خارجی اش خواهد شد. در حالی که اگر از مربی ایرانی در تیم ملی بهره ببرد درآمد‌های فدراسیون فوتبال نزد فیفا صرف پرداخت بدهی‌ها خواهد شد. این‌ها به کنار؛ تیم ملی با مارک ویلموتس به بحرین و عراق باخت و اگر در این دو بازی مربی ایرانی روی نیمکت تیم ملی می‌نشست اتفاق فاجعه‌بارتری رخ نمی‌داد. از سویی فدراسیون فوتبال برای انتخاب مربی خارجی با توجه به مشکلات اقتصادی از سوی نهاد‌های دولتی به خصوص مجلس شورای اسلامی تحت فشار است. گفته می‌شود یحیی گل‌محمدی در بین مربیان ایرانی شانس حضور در رأس کادر فنی تیم ملی را دارد. هر چند برانکو گزینه اصلی مربیگری تیم ملی است در صورتی که با مبلغ پیشنهادی فدراسیون فوتبال و همچنین مشکلات مالی این فدراسیون کنار بیاید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۳۳۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان