//
کدخبر: ۲۳۱۸۸۶ //

خط و نشان بازیکن پارس جنوبی برای پرسپولیسی ها

بازیکن پارس جنوبی گفت: ما مقابل پرسپولیس با تمام قدرت و انگیزه بازی خواهیم کرد و به هیچ عنوان شرایط بحرانی پارس جنوبی در این بازی تأثیر نخواهد داشت.

 خط و نشان بازیکن پارس جنوبی برای پرسپولیسی ها
به گزارش فرتاک نیوز،

 فریبرز گرامی درباره استعفای فراز کمالوند و جدایی این مربی از پارس جنوبی جم اظهار داشت: وضعیت تیم ما اسفناک است و ادامه این وضعیت با جدایی خیلی از بازیکنان همراه خواهد شد. من جدا از این فصل بابت فصل گذشته هم از باشگاه طلب دارم و اگر حق و حقوقم را ندهند احتمال جدایی‌ام وجود دارد.

 وی در پاسخ به این پرسش که «چرا پارس جنوبی این فصل نتایج خوبی نگرفته است؟»، تأکید کرد: از یک جا به بعد بازیکنان ما انگیزه خودشان را به دلیل مشکلات مالی از دست دادند. قبول دارم خوب امتیاز نگرفتیم، ولی در خیلی از بازی‌ها حق‌مان باخت یا مساوی نبود و فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم. در این چند بازی هم استرس نتیجه گرفتن داشتیم و شرایط کمی سخت شد. به‌هرحال تیم در منطقه خطرناکی قرار دارد و این موضوع به همراه مشکلات مالی روی تمرکز بازیکنان تأثیر گذاشت.

گرامی راجع به دیدار بعدی تیمش برابر پرسپولیس و اینکه آنها احتمالاً بدون سرمربی به میدان خواهند رفت، تصریح کرد: به‌هرحال سرمربی ما تصمیم به استعفا گرفت و البته دوست نداشتیم چنین اتفاقی رخ دهد. با این حال ما مقابل پرسپولیس با تمام قدرت و انگیزه بازی خواهیم کرد و به هیچ عنوان شرایط بحرانی پارس جنوبی در این بازی تأثیر نخواهد داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۱۸۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان