//
کدخبر: ۲۲۴۶۱۹ //

گل‌محمدی: نیاز مبرمی به حضور هواداران در ۲ بازی خانگی آتی داریم

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو می‌گوید دلیلی وجود ندارد که حریف آن‌ها به خاطر مشکلات مالی دچار افت شود.

گل‌محمدی: نیاز مبرمی به حضور هواداران در ۲ بازی خانگی آتی داریم
به گزارش فرتاک نیوز،

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر پارس جنوبی جم اظهار کرد: مقابل تیمی خوب باید رقابت کنیم، چند بازی آخر پارس را دیدیم و می‌دانیم که منسجم و پرتلاش هستند. به نظرم یکی از بازی‌های سخت‌مان در این دوره از رقابت‌ها، مقابل پارس خواهد بود.

او افزود: یک بازی خانگی داریم که می‌خواهیم کنار هواداران پیروز باشیم. باید همه بدانند و حس کنند که برای برد به میدان آمده‌ایم. امیدوارم بازیکنان این شرایط خوب برای رسیدن به صدر جدول را درک کنند و انگیزه بالایی داشته‌ باشند. امیدوارم در حضور هواداران به پیروزی برسیم. نیاز مبرمی به حضور آنان در ۲ بازی خانگی آتی داریم.

گل‌محمدی تصریح کرد: نیاز به انرژی خوب از سوی هواداران و درک حساسیت بازی از سوی بازیکنان داریم. کار سختی در پیش داریم و امیدوارم همه با تمام وجودشان بازی کنند تا هواداران خوشحال به خانه‌ها برگردند.

سرمربی شهرخودرو درباره غایبان تیمش گفت: محروم نداریم و فقط ۲ مصدوم داریم. آقاجانپور و زامهران را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. البته از هفته آتی هم‌ فکر می‌کنم که آن‌ها به اردوی تیم ملی امید خواهند رفت.

گل‌محمدی گفت: درست است که استرس بازی‌های آتی بالاست، اما باید این شرایط را کنترل کنیم و از استرس خارج شویم تا با استفاده از فاکتور بدنی و آمادگی، به پیروزی برسیم.

وی درباره مشکلات مالی حریف گفت: دلیلی ندارد که آن‌ها به خاطر این مشکلات افت کنند، در بازی‌های قبلی مقابل تیم‌های بزرگ به میدان رفتند و عالی کار کردند. با انگیزه زیادی به مصاف ما می‌آیند و می‌خواهند از مشهد امتیاز بگیرند. امیدوارم بتوانیم از پس این حریف برآییم.

گل‌محمدی درباره تیم‌هایی که با تفکر دفاعی به میدان می‌آیند، افزود: اکثر تیم‌هایی که به مشهد می‌آیند اول به گل‌ نخوردن فکر می‌کنند. باید از کناره‌ها استفاده کنیم و به بازی سرعت دهیم تا بتوانیم بازی خودمان را به حریف دیکته کنیم. اگر به بازی سرعت دهیم می‌توانیم هم از عمق و هم از کناره‌ها استفاده کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۴۶۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان