//
کدخبر: ۲۱۹۷۰۸ //

اتفاقی فوق العاده برای ستاره تیم ملی فوتبال ایران

مهاجم شماره ۱۰ تیم ملی ایران با زدن گل چهاردهم تیم ملی و چهارمین گل خودش به بازیکنانی پیوست که با لباس تیم ملی پوکر کرده یا بیش از چهار گل زده‌اند.

اتفاقی فوق العاده برای ستاره تیم ملی فوتبال ایران
به گزارش فرتاک نیوز،

کریم انصاری‌فرد در بازگشت به پست اصلی اش در تیم ملی ایران بازهم تبدیل به مهاجمی گلزن شده است. بازیکن شماره ۱۰ ایران که زمانی امید اول تیم ملی برای گلزنی بود در تغییر برنامه‌های تاکتیکی کی‌روش آرام آرام تغییر پست داد. او از نوک خط حمله به خط میانی منتقل شده بود و یا در روشی که کی‌روش به یک مهاجم و دو وینگر نیاز داشت پشت اعتقاد کی‌روش به سردار می‌ماند، اما او در روشی که ویلموتس برای تیم ملی انتخاب کرده است دوباره در پست اصلی اش همانجایی که آقای گل فوتبال ایران و به عنوان یک ستاره مطرح شد بازی کند. او در حالی که فصل خوبی را با السیلیه آغاز کرده بود در اولین بازی تیم ملی در انتخابی جام جهانی ۱ گل به هنک کنگ و امروز در دومین بازی این گروه ۴ گل زد. بیشتر از سردار آزمون و مهدی طارمی که اینروز‌ها در اوج آمادگی به سر می‌برند.

کریم انصاری‌فرد البته بخشی از بازگشت به اوجش به تیم ملی را مدیون تغییر تفکر و سبک بازی در تیم ملی است. ویلموتس او را به نوک خط حمله برده تا انصاری‌فرد تبدیل به گلزن تیم ملی شود. او امروز با زدن ۴ گل در برابر کامبوج خودش را به جمع بازیکنان نامدار و بزرگی رساند که توانسته بودند با لباس تیم ایران دروازه یک رقیب را در بازی رسمی با ۴ گل یا بیشتر باز کنند.

کریم انصاری‌فرد در بازی برابر کامبوج فرصت‌هایی را هم از دست داد، اما زدن ۴ گل باعث شد که تنها بازیکن در جمع بازیکنان تیم ملی باشد که در یک مسابقه پوکر کرده است. قبل از او نیز بازیکنانی، چون علی دایی، کریم باقری، علی اصغر مدیرروستا، ناصر محمدخانی، بهتاش فریبا توانسته بودند در تیم ملی برابر حریفان ۴ گل یا بیشتر بزنند. علی دایی دو بار و در بازی‌های کره جنوبی در جام ملت‌های ۹۶ و بازی برابر گوآم در انتخابی جام جهانی ۲۰۰۲ و کریم باقری با ۷ گل برابر مالدیو در انتخابی جام جهانی ۹۸ و ۶ گل در بازی برابر گوآم در انتخابی جام جهانی ۲۰۰۲ دوبار موفق شده اند برای تیم ملی ایران از مرز چهار گل زده هم عبور کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۹۷۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان