//
کدخبر: ۲۱۸۹۷۹ //
مدیرعامل باشگاه بعثت:

تیم بعثت کرمانشاه یک بر صفر شهرداری بندرعباس را روانه خانه‌اش کرد

تیم بعثت کرمانشاه در هفته چهارم لیک با کسب شش امتیاز این دیدار در رده چهارم جدول لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد و هر چند که تیم بعثت کرمانشاه از همه‌نظر از حریفش قدرتمندتر بود.

 تیم بعثت کرمانشاه یک بر صفر شهرداری بندرعباس را روانه خانه‌اش کرد

تیم بعثت کرمانشاه در هفته چهارم لیگ دسته دوم فوتبال کشور با تک گل عرفان شرفی تیم شهرداری بندرعباس را با شکست روانه خانه‌اش کرد.

photo_2019-10-09_18-46-35

افشین حسنی مدیرعامل باشگاه بعثت در باره این بازی گفت: تیم بعثت از آنجایی که در دو بازی گذشته شکست خورده بودیم، برای همین با کمک سرمربی تیم تلاش زیادی کردیم تا تیم را برای بازی برابر شهرداری بندرعباس به روال عادی برگردانیم.

او افزود: بازیکنان تیم بعثت در این دیدار با هماهنگی بیشتر نسبت به بازی‌های قبلی خودش خوشبختانه بازی کردند و  از نظر تکنیکی و فنی بازی واقعی خود را به نمایش گذاشتند و نشان دادند از همه نظر از حریف قدرتمندتر هستند.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه به برگزاری این دیدار در ورزشگاه 15 خرداد هم اشاره کرد و گفت: با حمایت‌های اداره کل ورزش استان کرمانشاه هم تمرینات و هم بازی‌های خانگی تیم بعثت به این ورزشگاه انتقال پیدا کرده و در دیدار با شهرداری بندرعباس هم دیدیم که چمن استاندارد ورزشگاه 15خرداد چه تأثیر خوبی در بالا رفتن کیفیت بازی بازی‌کنان داشت.

حسنی ادامه داد: حضور مسئولان ورزش استان کرمانشاه و دیگر مسئولین در این دیدار و در رختکن بازیکنان روحیه بسیار بالایی به  بازیکنان داد و آنان را مصمم به ادامه بازی‌های درخشان در رقابت‌های لیگ کرد.

او افزود: همچنین از قبل هماهنگ کردیم تا برای بازی‌های خانگی تیم بعثت از این پس بلیط فروشی داشته باشیم، اما باتوجه به اینکه اکثر هواداران تیم را نوجوانان و جوانان پرشور تشکیل می‌دهند، تصمیم گرفتیم تا بلیط فروشی انجام نگیرد.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه گفت: تیم بعثت کرمانشاه با کسب شش امتیاز این دیدار در رده چهارم جدول لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۸۹۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان