//
کدخبر: ۲۱۷۳۹۵ //

مدافع ذوب آهن: تراکتور از دست ما قسر در رفت

وحید محمدزاده، مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن ابراز امیدواری کرد، اولین برد خود در فصل جاری لیگ برتر را در دیدار مقابل سپاهان کسب کنند.

مدافع ذوب آهن: تراکتور از دست ما قسر در رفت
به گزارش فرتاک نیوز،

وحید محمدزاده با اشاره به پیروزی تیمش برابر پارس جنوبی در جام حذفی اظهار داشت: در جام حذفی ممکن است یک اشتباه منجر به حذف هر تیمی شود و نتیجه هم قابل پیش‌بینی نیست. ما در این بازی بهتر از حریف بودیم و خدا را شکر که به مرحله بعدی صعود کردیم. ذوب‌آهن پیشینه خوبی در جام حذفی دارد و امیدوارم امسال در این جام به قهرمانی برسیم.

وی که در این بازی پنالتی ذوب‌آهن را تبدیل به گل کرد، در مورد اینکه آیا پنالتی‌زن اول تیمش است، تأکید کرد: فصل گذشته که آقای منصوریان هدایت تیم را بر عهده گرفت، در تمرینات خوب پنالتی می‌زدم و در بازی با تراکتور بودم که صاحب پنالتی شدیم، با تشخیص سرمربی پشت توپ ایستادم و پنالتی تبدیل به گل شد. در این بازی هم علی آقا از من خواست پنالتی را بزنم، البته ذوب‌آهن پنالتی‌زن‌های بهتر از من دارد که می‌توان به قاسم حدادی‌فر، اسماعیلی‌فر، فخرالدینی، خلعتبری و ... اشاره کرد.

مدافع میانی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره عملکرد ضعیف این تیم در لیگ برتر هم خاطر نشان کرد: این درست است که خوب امتیاز نگرفتیم، ولی تیم ما از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد. ما در بازی با سایپا 10 نفره شدیم و با بدشانسی باختیم. تراکتور هم از دست ما قسر در رفت. تا الان باید بیشتر امتیاز می‌گرفتیم، ولی تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بازی با سپاهان اهمیت ویژه‌ای برای ذوبی‌ها دارد، گفت: ما نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز این بازی داریم و امیدوارم اولین پیروزی ذوب‌آهن در لیگ امسال در دربی اصفهان رقم بخورد. ما به تیم خودمان اطمینان داریم و شک نکنید در همین نیم‌فصل اول در بین چهار تیم بالای جدول قرار خواهیم گرفت.

محمدزاده درباره رقابت فشرده بین مدافعان ذوب‌آهن تصریح کرد: در تمامی پُست‌ها رقابت وجود دارد، خصوصاً از زمانی که بازیکنان سرباز و مصدومان به تیم برگشتند. در تیم ما تمام بازیکنان باکیفیت هستند و البته جوان‌های بسیار خوبی هم داریم. بازی در تیمی که 28 بازیکن باکیفیت دارد، برای همه سخت است و منصوریان هم به این اعتقاد ندارد که در طول فصل از 11 بازیکن ثابت استفاده کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۷۳۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان