//
کدخبر: ۲۱۸۵۸۷ //

۹ محروم در ۷ هفته؛در استقلال چه خبر است؟!

استقلال تهران در سفر ۳۰ هفته‌ای که برای رسیدن به روز پایانی لیگ برتر استارت زد هنوز یک‌چهارم مسیر را طی نکرده، تلفات زیادی داده که در نوع خود کم‌نظیر است.

 ۹ محروم در ۷ هفته؛در استقلال چه خبر است؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

همواره در ابتدای سفری طولانی که قرار است ۳۰ هفته به طول بینجامد اعضای کاروان آماده و مهیا، گرد هم هستند و سرحال و قبراق خود را برای اتفاقات مسیر اعم از حوادث طبیعی و غیرطبیعی آماده می‌کنند تا در نهایت با کمترین تلفات، صحیح و سلامت به مقصد برسند، اما وقتی گروهی از همان روز اول با شرایطی ناآماده و نصف و نیمه وارد مسیر می‌شود و در طول راه به بلایای طبیعی و غیرطبیعی دچار می‌شوند، باید انتظار عقب ماندن از دیگر مسافران مسیر را هم داشته باشد.

تیم استقلال تهران در سفر ۳۰ هفته‌ای که برای رسیدن به روز پایانی لیگ برتر استارت زد هنوز یک‌چهارم مسیر را طی نکرده، تلفات زیادی داده که در نوع خود کم‌نظیر است. تلفاتی که مسئولان باشگاه معتقدند کمیته‌های انضباطی و اخلاق در ایجاد آن‌ها دست داشته‌اند و بیشتر محکومیت‌های بازیکنان‌شان را قبول ندارند.

هفته اول؛ یک غایب تازه‌وارد

تیم استقلال در فصل جاری هنوز پایش به لیگ برتر نوزدهم نرسیده یک محروم در لیست نفراتش داشت تا از این حیث لیگ را با این شرایط استارت بزند و ضرب‌المثل سالی که نکوست از بهارش پیداست را تداعی کند! سیاوش یزدانی مدافع جدید این تیم که از سپاهان به استقلال پیوسته به دلیل اتفاقات حاشیه‌ای دیدار نیمه‌نهایی جام‌حذفی در تهران و خط و نشان کشیدن برای طرفداران پرسپولیس یک جلسه از همراهی تیم جدیدش محروم بود.

هفته دوم؛ یک غایب آشنا

در همان هفته اول و در دیداری که استقلال در تبریز برابر ماشین‌سازی برگزار کرد محمد دانشگر که سابقه اخراج در بازی‌های استقلال را داشت با دریافت یک کارت قرمز از بازی اخراج شد تا تیمش هفته دوم را بدون محروم سپری نکند. در واقع با حضور سیاوش یزدانی، دیگر مدافع میانی این تیم در هفته دوم محروم شد. کارت قرمزی که دقیقه ۳+۹۰ بازی با ماشین به دانشگر داده و همان خطا و ضربه ایستگاهی تبدیل به گل آذری‌ها و اولین باخت استقلال شد!

هفته سوم؛ یک غایب مصدوم

با اینکه استقلال در هفته سوم لیگ برتر مقابل نفت مسجدسلیمان محروم و محکومی نداشت ولی با آسیبی که فرشید باقری در دقیقه ۵۴ بازی قبلی با فولاد دچارش شده بود این تیم در هفته سوم یک غایب از نوع مصدوم داشت.

هفته چهارم؛ یک غایب سرشناس

استقلال شهرآورد پایتخت را هم با محروم پشت سر گذاشت. این تیم در حالی به مصاف پرسپولیس رفت که در بازی قبلی برابر نفت مسجدسلیمان بهترین بازیکن این فصل خود را به خاطر دریافت دو کارت زرد از دست داده بود. فرشید اسماعیلی در هفته سوم پس از اینکه دقیقه ۱۸ یک کارت زرد دریافت کرد در دقیقه ۸۷ بار دیگر اخطار گرفت و از زمین بازی اخراج شد تا شهرآورد رفت را از دست بدهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۸۵۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان