//
کدخبر: ۲۱۸۵۸۵ //

شکایت به فیفا برای استقلال آخرین راهکار است!

یکی از مسئولان باشگاه استقلال دیروز با تأیید خبر بدهی باشگاه عجمان به همکارمان گفت: منافع استقلال اولویت اول ماست و بابت آن با هیچ فرد و باشگاهی عقد اخوت نبسته‌ایم.

شکایت به فیفا برای استقلال آخرین راهکار است!
به گزارش فرتاک نیوز،

وقتی مامه باباتیام در تابستان سال گذشته از استقلال جدا شده و به عجمان امارات پیوست، قرار شد با توجه به شرایط قرارداد، باشگاه ایرانی حداقل ۲۰۰ هزار دلار بابت این انتقال کاسب شود و علاوه بر آن یک حساب و کتاب چند هزار دلاری نیز میان استقلال و خود تیام وجود داشت که باید تسویه می‌شد. در همین رابطه صبح دیروز شنیدیم مقامات باشگاه عجمان امارات به رغم قول و قرار قبلی، قسمتی از بدهی خود به استقلال بابت تیام را پرداخت نکرده‌اند و اگر قضیه به همین روال جلو برود، کار به جا‌های باریک کشیده خواهد شد. اتفاقی که استقلالی‌ها دوست ندارند رخ بدهد، ولی اگر کار از طریق دوستانه انجام نشود، قضیه را به مجامع قانونی می‌کشانند.

فیفا، آخرین راه حل

یکی از مسئولان باشگاه استقلال دیروز با تأیید خبر بدهی باشگاه عجمان به همکارمان گفت: منافع استقلال اولویت اول ماست و بابت آن با هیچ فرد و باشگاهی عقد اخوت نبسته‌ایم. حق استقلال باید تأمین شود و عجمان بدقولی کرده است. آن‌ها بهانه‌هایی نظیر تحریم را می‌آورند که البته اصلاً توجیه منطقی نبوده و راه‌هایی برای حل قانونی آن وجود دارد، ولی اماراتی‌ها فعلاً بی‌توجه به رویه فوق، پول‌مان را نداده‌اند. ما اصل را بر پایه حل مشکل به صورت مسالمت‌آمیز استوار کرده‌ایم، ولی اگر قرار باشد عجمانی‌ها از احترامی که باشگاه استقلال برای‌شان قائل است سوءاستفاده کنند، رفتارمان به طور جدی تغییر می‌کند. شکایت به فیفا برای استقلال آخرین راهکار است، اما اگر ببینیم اماراتی‌ها برای پرداخت پول زیر بار مذاکره نمی‌روند، قطعاً اگر لازم باشد به فدراسیون جهانی هم شکایت می‌کنیم تا بتوانیم حق استقلال را زنده کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۸۵۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان