//
کدخبر: ۱۹۷۸۵۹ //

تیام یک بار دیگر به استقلالی ها رودست زد

ستاره سنگالی یک بار دیگر در ماجرای مالی به استقلالی ها رودست زد تا سودی که از بابت انتقال او به باشگاه تهرانی رسید خیلی کمتر از پیش بینی ها باشد.

تیام یک بار دیگر به استقلالی ها رودست زد
به گزارش فرتاک نیوز،

درست یک سال قبل وقتی مامه تیام از بند گنجانده شده در قراردادش با استقلال برای جدایی بهره برد تا با 200 هزار دلار قرارداد خود را فسخ و راهی عجمان شود، سران باشگاه زیر بار ارسال رضایتنامه این بازیکن نرفتند تا کار به نشست های متعددی میان سران استقلال و عجمان کشیده شود.

خروجی این نشست ها به این جا ختم شد که 200 هزار دلار به 350 هزار دلار افزایش پیدا کند و در کنار آن عجمان 25 درصد از حقو انتقال آتی ستاره سنگالی را نیز به استقلالی ها بدهد. توافقی که به صورت مکتوب امضا شد تا نقطه اطمینانی باشد برای باشگاه تهرانی برای درآمدزایی بیشتر از این جواهر سنگالی. وقتی خبر رسید عجمانی ها با انتقال مامه تیام به لیگ ترکیه و باشگاه کاظیم پاشا موافقت کردند این امیدواری برای استقلالی ها ایجاد شد که به پول خوبی در این روزهای بحرانی خواهند رسید، غافل از این که تیام دوباره به آنها رودست خواهد زد.

مامه تیام چند روز قبل با امضای قراردادی سه ساله به ارزش 2.5 میلیون یورو برای هر فصل پیراهن کاظیم پاشا را برتن کرد. اگر این رقم به صورت رسمی در ماجرای انتقال ثبت می شد استقلالی ها با توجه به توافق 25 درصدی با عجمان می توانستند روی درآمدری 600 تا 700 هزار یورویی حساب باز کنند. در این بین اما ستاره سنگالی یک بار دیگر از زیر بار پرداخت این پول دررفت چون قبل از علنی کردن موضوع توافق با کاظیم پاشا طی توافقی با عجمانی ها با پرداخت 500 هزار دلار قرارداد خود را فسخ و به صورت بازیکن آزاد سر از ترکیه درآورد.

به این ترتیب استقلالی ها تنها می توانستند روی 125 هزار دلار از 500 هزار دلار پرداختی تیام به عجمان حساب کنند و بیشتر از آن طلب نداشته باشند. این رودست تیام در ماجرای ترانسفر جدید بار دیگر استقلالی ها را نقره داغ کرد چون انتظار می رفت سودی حداقل 500 هزار دلاری در انتظار باشگاه باشد. امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال طی یکی دو روز گذشته در دبی حضور دارد تا با دریافت 125 هزار دلار بخشی از بحران های مالی باشگاه را حل و فصل کند، پولی که می توانست بیشتر از این هم باشد اما زرنگی ستاره سنگالی و مدیربرنامه هایش این اجازه را نداد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۷۸۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان