//
کدخبر: ۲۱۵۲۵۶ //

تحلیل ناکامی های اخیر بارسلونا

روزنامه کاتالانی موندو در گزارشی ویژه نظر کارشناسانش را در مورد دلایل ناکامی های اخیر بارسلونا جویا شده است.

تحلیل ناکامی های اخیر بارسلونا
به گزارش فرتاک نیوز،

بارسلونا طی هفته های اخیر نتایج بسیار ضعیفی کسب کرده است. آبی اناری ها لالیگا را به بدترین شکل ممکن آغاز کرده اند و پس از پایان هفته پنجم این رقابت ها تنها با هفت امتیاز در رتبه عجیب هشتم قرار دارند. شاگردان والورده در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا نیز عملکردی ضعیف مقابل دورتموند ارائه دادند و با درخشش تراشتگن موفق به کسب یک امتیاز شدند.

همین نتایج ضعیف باعث شده خبرگزاری موندو در گزارشی نظر کارشناسان خود را در مورد این ناکامی های اخیر بارسلونا جویا شود.

لوبو کاراسکو:

من اعتراف می کنم که حالا نگران انسجام تیم هستم. حریفان بارسا را آن قدر ضعیف می بینند که به خود خیلی راحت اجازه فشار روی دروازه این تیم را می دهند.

راکیتیچ، سمدو و دمبله که تا پیش از شروع فصل صحبت هایی مبنی بر ورود آن ها در معامله نیمار شنیده می شد،حالا انگیزه و اعتماد به نفس خود را از دست داده اند. بازیکنان و مربیان باید به آن ها روحیه دهند تا به شرایط خوب گذشته بازگردند.

ویکتور مونیوز:

با اینکه بارسلونا مقابل گرانادا شکست خورد اما با این وجود اعتقاد دارم که بارسا هنوز هم نسبت به رئال مادرید و اتلتیکو مادرید تیمی قوی تر است. من مشکل تیم را مصدومیت های مسی و سوارز و همچنین عدم هماهنگی گریزمان می بینم. همچنین درخشش آنسو فاتی نقطه روشن  هفته های اخیر بوده است.

به نظر من حضور همزمان دی یونگ و بوسکتس در ترکیب اصلی الزامی است و همین عدم حضور بوسکتس در بازی های قبلی باعث شکست تیم بوده است.

جولیو سالیناس:

 من بازی هایی شبیه به بازی با گرانادا را بار ها طی فصول اخیر از تیم والورده دیده ام.بارسا هیچ خلاقیتی در عملکرد خود ندارد و کاملا قابل پیش بینی بازی می کند. تیم در دفاع متزلزل تر شده و خرید های جدید مخصوصا گریزمان نیز ناهماهنگ عمل می کنند.

ما به چند بازیکن مثل دی یونگ نیاز داریم. به نظر من تیم در ماه مارس به روزهای خوب خود باز می گردد.

کارلوس رکساچ:

هر مربی سبک خود را دارد اما من معقدم یک تیم همیشه باید یک ترکیب اصلی داشته باشد. مصدومیت ها امری طبیعیست و قطعا در ترکیب تغییراتی ایجاد می کند اما این موضوع که تیم حتما یک ترکیب اصلی داشته باشد امری ضروری است.بارسلونا هافبک های زیادی دارد اما ما در هر بازی تغییرات زیادی در این پست می بینیم. به نظر من بوسکتس باید در پست هافبک دفاعی به بازی گرفته شود. همچنین آرتور در نقش ژاوی و دیونگ در پست اینیستا.

بارسلونا طی هفت روز در دو بازی باید به مصاف ویارئال و ختافه برود. بازی هایی که قطعا پیروزی در آن ها نقش زیادی در خارج شدن بارسلونا از این بحران خواهد داشت.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۵۲۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان