//
کدخبر: ۲۱۵۲۴۱ //

عبدی: نگران من نباشید، وارد حاشیه نمی‌شوم!

بازیکن پرسپولیس در مورد گلزنی در دربی و برتری تیمش در این دیدار و همچنین شرایط خودش صحبت کرد.

عبدی: نگران من نباشید، وارد حاشیه نمی‌شوم!
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی عبدی در گفتگو با خبرنگار در خصوص برتری پرسپولیس در دربی اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که در این بازی برنده شدیم و توانستیم هواداران را خوشحال کنیم. با اینکه بازی تا دقایق آخر مساوی پیش می‌رفت ولی می‌دانستم برنده می‌شویم و سایر اعضای تیم هم به این موضوع امیدوار بودند و خوشحالم که این اتفاق در نهایت افتاد و 3 امتیاز مهم را گرفتیم.

وی در مورد ورودش به زمین به عنوان بازیکن تعویضی گفت: من نمی‌دانستم قرار است در این بازی به میدان بروم. ما در تمرینات همه به یک شکل تمرین می‌کنیم و به آن صورت نیست که بازیکنان تا قبل از بازی بدانند در ترکیب هستند یا نه و اینکه کدام نفرات قرار است به عنوان یار تعویضی به زمین بیایند و شرایط بازی تعیین می‌کند.

بازیکن جوان پرسپولیس در مورد اینکه موقع ورود به زمین چه احساسی داشت عنوان کرد: حس خیلی خوبی داشتم و این احساس بی‌نظیر بود و پیش از این در زندگی‌ام آن را تجربه نکرده بودم. اصلاً استرس و احساس این شکلی نداشتم و فضای ورزشگاه باعث ترس من نشد و همه‌اش انرژی مثبت و احساس خوب بود.

عبدی در مورد گلی که وارد دروازه استقلال کرد هم گفت: مهدی ترابی پاس خوبی به من داد و در موقعیت خوبی قرار گرفتم. فکر کنم علیپور در آن صحنه موقعیت خوبی داشت و می‌خواستم به او پاس دهم ولی ترابی به من گفت شوت بزن و من هم مستقیم به سمت دروازه شوت زدم و خدا را شکر توپ وارد دروازه شد.

وی در مورد اینکه گل باید به نام او ثبت شود یا حسینی عنوان کرد: خیلی مهم نیست و مهم این است که پرسپولیس بازی را برد ولی فکر می‌کنم گل باید به نام من ثبت شود.

بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه فکرش را می‌کرد در دربی گلزنی کند یا نه، گفت: واقعاً فکرش را نمی‌کردم که حتی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شوم چه برسد به اینکه گلزنی کنم. ولی چند روز قبل از بازی خواب دیده بودم که دقیقاً 10 دقیقه آخر وارد زمین می‌شود و گلزنی می‌کنم. خوابی هم که دیدم از همان ناحیه توپ را وارد دروازه کردم. این را قبل از بازی به هرکسی گفتم به من می‌خندید ولی به واقعیت پیوست. امید عالیشاه هم قبل از ورودم به زمین گفت که می‌روی داخل و گل می‌زنی و خوشحالم این اتفاق افتاد.

عبدی در مورد ویدیویی که از او در حال تشویق علیپور منتشر شده عنوان کرد: بله من آن روز در ورزشگاه بودم و بابت گلزنی علیپور مشغول خوشحالی بودم. الان همه وقتی به یک تیمی می‌روند می‌گویند از بچگی طرفدار آن تیم بودیم و کسی حرفشان را باور نمی‌کند ولی خدا را شکر که در مورد من سندش وجود دارد که تا قبل از آمدن به پرسپولیس طرفدار این تیم بودم.

وی در مورد اینکه فکرش را می‌کرد یک روز در زمین باشد و دیگران او را تشویق کنند، گفت: اصلاً تصورش را نمی‌کردم و چنین روزی را نمی‌دیدم ولی خدا را شکر مسیرم به شکلی جلو رفت که در حال حاضر در این جایگاه قرار دارم.

بازیکن پرسپولیس در مورد برخورد طرفداران پرسپولیس با خودش هم خاطر نشان کرد: تا قبل از این گل که اصلاً هیچکس من را نمی‌شناخت و کسی نمی‌دانست بازیکن پرسپولیس هستم و بعد از این گل بود که کمی نامم پخش شده است و هنوز هم برخوردی با هواداران نداشته‌ام. فقط دوستان و نزدیکان به من تبریک گفتند و پیام‌های محبت آمیزی هم برایم ارسال شده که به من لطف دارند.

عبدی در مورد نگرانی‌هایی که بابت یک شبه به شهرت رسیدنش وجود دارد هم گفت: جای برای نگرانی وجود ندارد چرا که خودم به خوبی از خودم مراقبت می‌کنم و در این راه از بزرگتر‌هایی هم مشورت می‌گیرم که خدای نکرده مسیرم را کج نروم. سعی می‌کنم از فضای مجازی دوری کنم و کمتر سراغ آن بروم تا وارد حاشیه نشوم.

وی در مورد اینکه از این به بعد هواداران پرسپولیس انتظار بیشتری از او دارند هم خاطرنشان کرد: خدا را شکر در تیم بازیکنان خوب و بزرگ زیادی داریم و من هم اگر فرصتی در اختیارم قرار بگیرد همه تلاشم را می‌کنم بازیکن مفیدی برای تیم باشم.

بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه علاوه بر گلزنی باعث 10 نفره شدن استقلال هم شد، گفت: بله علی کریمی در برخورد با من کارت دوم را گرفت و اخراج شد. جای استوک‌های او هنوز روی پایم وجود دارد و واقعاً من را زد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۵۲۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان