//
کدخبر: ۲۱۲۹۰۱ //

گل محمدی:برای صحبت از قهرمانی زود است

یحیی گل محمدی می گوید تا زمان سوت داور استرس خواهد داشت.

گل محمدی:برای صحبت از قهرمانی زود است
به گزارش فرتاک نیوز،

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با ماشین سازی تبریز حضور یافت و در خصوص موضوعات مختلف اظهار نظر کرد. وی صحبت هایش را با تسلیت ایام سوگواری آغاز کرد و در ادامه راجع به بازی نکات مختلفی را گفت.

 

بازی فردا خیلی سخت است

امیدواریم در بازی فردا شاهد بازی خوبی باشیم، می دانیم که بازی سختی خواهیم داشت. ماشین سازی در مقابل استقلال و سپاهان تیم شایسته و سرعتی نشان داد که می تواند هر تیمی را غافل گیر کند. خیلی مهم است که ما فردا در 90 دقیقه تمرکز خوبی داشته باشیم و اجازه غافل گیری را به حریف ندهیم. فردا روز سختی برای ما خواهد بود، یک سری مشکلات و مصدومیت ها داریم به خاطر حضور بازیکنان در تیم های امید و جوانان. دیگر بازیکنان خوب تمرین کرده اند و آماده بازی هستند، امیدواریم شاهد یک بازی قوی از هر دو تیم باشیم، فکر می کنم مقابل یک تیم قابل احترام بازی داریم و سه امتیازی که در پیش هست، بسیار حیاتی است و امیدواریم یک بازی خوب و با تمرکز بالا را از خود نشان دهیم.

 

بازیکنان مشتاق بازی هستند

نتایج خوبی که ما پارسال گرفتیم و تیم آسیایی شد، انتظارات خودم از بازیکنان بیشتر شد. بازیکنان هم باتوجه به عملکردشان انتظارات را زیاد کردند، پارسال باتوجه به امکانات مالی ما، بازیکنان ذهنیت قوی را حفظ کردند و به این نتیجه رسیدند که در هر بازی می توانند پیروز شوند. فکر می کنم این ذهنیت همچنان وجود دارد و باتوجه به جذب بازیکنان باتجربه، فکر می کنم این ذهنیت قوی تر هم شده. همه بازیکنان مشتاق هستند که خیلی زود بازی کنند و انگیزه زیادی دارند.

 

برای صحبت از قهرمانی زود است

این که مدعی قهرمانی باشیم یا مردم فکر کنند مدعی هستیم، برای من مهم نیست. مهم این است که بازیکنان با تمام وجود خودشان به زمین بروند و هرچه دارند را در زمین بگذارند و با یک ذهنیت قوی وارد زمین بشوند و از لحاظ روحی و جسمی هم خودشان را آماده بکنند. آن ها نشان دادند که می توانند خودشان را آماده کنند و برای کسب سه امتیاز تلاش کنند، در هر صورت الان خیلی زود است که برای قهرمانی صحبت کنیم، حریفان هزینه زیادی صرف کرده اند که به قهرمانی برسند اما ما محدودیت ها و مشکلاتی را داریم. البته نشان داده ایم که این مشکلات فقط یک سکوی پرتاب هستند و ما می توانیم با عبور از این موانع حرف های زیادی را برای گفتن داشته باشیم. در دو هفته اخیر 6 امتیاز توانستیم کسب کنیم، این دو هفته وقفه از جهت مصدومان ما خوب شد و دو بازیکن مصدوم ما رسید.

 

امیدوارم بازی جوانمردانه باشد

هر پیروزی ارزش خاص خود را دارد. ما بازی خیلی راحتی نداریم، تا زمانی که داور سوت را بزند استرس برد در ما هست. تیم ما از لحاظ جسمی و روحی شرایط خوبی دارد، انتظار من این است که هواداران از بازی لذت ببرند و امیدوارم بازی هم جوانمردانه باشد تا همه لذت ببرند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۲۹۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان