//
کدخبر: ۲۱۲۱۰۱ //

اقدام جالب کالدرون برای حریص نگه داشتن جوانان پرسپولیس

پرسپولیس این فصل هم بازیکنان جوان شایسته‌ای دارد که می‌توانند در مواقع لزوم به کمک کالدرون بیایند.

اقدام جالب کالدرون برای حریص نگه داشتن جوانان پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

بخشی از این جوان‌ها همان‌هایی هستند که فصل گذشته در اوج محدودیت و کمبود بازیکن حتی در مسابقات مهمی مثل نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم بازی کردند و از آزمون بزرگ پیش رویشان سربلند بیرون آمدند. بخشی دیگر از این نفرات هم تابستان امسال به تیم قهرمان لیگ اضافه شده‌اند و دنبال این هستند تا با خودنمایی به ترکیب اصلی برسند.
در این میان با توجه به تعدد بازیکنان در پست‌های مختلف و شلوغی کادر بازیکنان تحت اختیار کالدرون این بازیکنان همانگونه که پیش‌بینی می‌شد خیلی سخت حتی به لیست 20 نفره مسابقات می‌رسند. از سوی دیگر به نظر می‌رسد گابریل کالدرون برای اینکه بتواند این بازیکنان را به لحاظ انگیزشی در شرایط خوبی نگه دارد، کم و بیش آنها را در شرایط مسابقه نگه می‌دارد و با قرار دادن نام‌شان در لیست 20 نفره دنبال این است تا آنها را برای بازی کردن حریص نگه دارد.
طی دو بازی گذشته از لیگ برتر کالدرون غیر از امیر روستایی که نیامده دل مرد آرژانتینی را برده و جلوتر از بقیه هم‌سن‌های خود به نظر می‌رسد به بقیه به صورت چرخشی نیمکت داده است.
در بازی اول غیر از روستایی جوان که به شکلی شگفت‌انگیز به ترکیب اصلی رسید امیرحسین بیات دروازه‌بان و مهدی عبدی مهاجم جدید این فصل پرسپولیس روی نیمکت نشستند. در بازی دوم خبری از این بازیکنان روی نیمکت نبود چرا که با اضافه شدن بیرانوند و جونیور طبیعی بود این جوان‌ها از لیست بیرون بروند.
در تبریز و مقابل تراکتور غیر از روستایی که این بار نیمه دوم به بازی رفت، سعید حسین‌پور هم در لیست قرار گرفت و البته بازی نکرد. اگر واقعاً بحث حضور چرخشی این نفرات روی نیمکت باشد این بار باید شاهد حضور احسان محمدحسینی مدافع و محمدامین اسدی مهاجم روی نیمکت باشیم. البته به نظر می‌رسد هفته به هفته جا برای جوان‌های تیم پرسپولیس حتی روی نیمکت تنگ‌تر می‌شود چرا که احتمال دارد از این بازی حسین ماهینی به لیست مسابقه برسد و از چند هفته دیگر با بازگشت کمال کامیابی‌نیا به میدان رقابت سختی بین 6-5 جوان زیر 23 سال تیم آغاز خواهد شد چون احتمالاً در خوشبینانه‌ترین حالت فقط یکی از آنها به لیست بازی خواهد رسید و البته بازی کردن برای آن یک نفر شبیه رویا خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۲۱۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان