//
کدخبر: ۱۸۱۴۸۱ //

بازیکنان چندمنظوره عصای دست برانکو

بازیکنان چندمنظوره عصای دست برانکو
به گزارش فرتاک نیوز،

 پرسپولیس که نیم‌فصل اول لیگ برتر را به دلیل محرومیت با دست‌های خالی و به سختی سپری کرده بود، بعد از باز شدن پنجره زمستانی نقل و انتقالات مدافعانی نظیر مهدی شیری و محمد نادری را به فهرست خود اضافه کرد تا مشکلات بهترین خط دفاعی فصل گذشته که دیگر صلابت قبل را نداشت، کم و کمتر شود.

 این تیم با حضور سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری و محمد نادری در خط دفاعی‌اش تنها ۶ گل در نیم‌فصل دوم خورده و این مدافعان کمک زیادی به کلین‌شیت‌های علیرضا بیرانوند کرده‌ا‌ند. همین آمار قابل قبول است که باعث شده کادر‌فنی این تیم تغییری در خط دفاعی ایجاد نکند و بخواهد با همین ترکیب و همین سیستم به ادامه بازی‌های خود در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بپردازد.

 خوبی شیری و نادری که به‌عنوان مدافعان کناری پرسپولیس در راست و چپ بازی می‌کنند، این است که آنها گذشته از عملکرد موفقیت‌آمیزشان در فاز دفاعی، قابلیت اضافه شدن به خط هافبک‌ پرسپولیس در هنگام حملات این تیم را هم دارند. حضوری موثر که باعث شده پیروزی‌های اخیر پرسپولیس در نیم‌فصل دوم پرگل‌تر از بازی‌های این تیم در نیم‌فصل اول باشد. صحبت از بازیکنان جوانی است که با سرعت بالای خود پایه‌گذار برخی از گل‌های این تیم بوده‌اند.

 نادری نقش اساسی در پاس گل‌های اخیر به علی علیپور داشته است و مهدی شیری هم به خوبی توانسته هافبک‌های پرسپولیس را تغذیه کند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۱۴۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان