//
کدخبر: ۱۸۰۹۸۰ //

جوان‌های خروجی پرسپولیس چه سرنوشتی پیدا کردند؟

امشب در هفته بیست‌وششم لیگ برتر، استقلال یک بازی مهم با ماشین‌سازی تبریز خواهد داشت؛ تیم دوم زنوزی که حتما همه تلاشش را خواهد کرد تا آبی‌ها را در تعقیب تراکتورسازی دچار مشکل کند.

جوان‌های خروجی پرسپولیس چه سرنوشتی پیدا کردند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

غیراز این انگیزه جمعی، امشب یکی از بازیکنان خاص ماشین هم انگیزه فردی بالایی برای درخشش دارد. او هم کسی نیست جز احسان علوان‌زاده که سابقه بازی با پرسپولیس را دارد و مصاف با استقلال برای او «ویژه» است. با این حال تجربه نشان می‌دهد زیاد نباید به درخشش او در مسابقه امشب امیدوار باشیم. در حقیقت خیلی از بازیکنان جوانی که به‌نظر می‌رسید جزو استعدادهای مهم پرسپولیس برانکو باشند، بعد از نیمکت‌نشینی و جدایی از این تیم عاقبت چندان درخشانی پیدا نکردند. در مورد خروجی‌های سرشناسی مثل مسلمان و رضاییان و طارمی زیاد حرف زده شده، اما سرنوشت این جوان‌ترها را کمتر کسی دنبال کرده است؛ سرانجامی که اغلب هم با حاشیه همراه بوده است.
  میلاد کمندانی
وقتی در نخستین بازی پرسپولیس در لیگ پانزدهم فیکس شد، خیلی‌ها تصور کردند استعدادی مهم در پست بازی‌ساز ظهور کرده است. میلاد کمندانی با لباس پرسپولیس حتی به نفت تهران گل هم زد، اما به‌تدریج نیمکت‌نشینی‌اش آنقدر طولانی شد که تصمیم گرفت جدا شود. او به پدیده مشهد رفت، اما هرگز تبدیل به آن ستاره خیره‌کننده مورد انتظار نشد. کمندانی هم‌اکنون در عضویت ملوان انزلی در دسته یک است.
  وحید حیدریه
تا قبل از ظهور محمد انصاری انتظار می‌رفت او استعداد جوان پرسپولیس در پست دفاع چپ باشد. در لیگ پانزدهم برخی منتقدان به برانکو فشار می‌آوردند که وحید حیدریه را به جای بابک حاتمی در پست دفاع چپ یا راست به میدان بفرستد، اما نهایتا انصاری آمد و در کنار رامین رضاییان هر دو سمت خط دفاع را قبضه کردند. حیدریه ملی‌پوش امید بود، اما برانکو اعتقاد چندانی به او نداشت. این بازیکن پس از جدایی از پرسپولیس به ملوان انزلی پیوست تا خدمت سربازی‌اش را هم پشت سر بگذارد. او البته این روزها در ملوان بازی می‌کند، اما حیف که انزلی‌چی‌ها شانسی برای صعود ندارند.
 شهاب زاهدی
مهاجم جوان و تند و تیزی بود که نخستین بار در تیم حمید درخشان دیده شد. او در دوره برانکو هم گاهی به‌عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت، اما به جایی نرسید. پس از آن زاهدی به‌صورت قرضی به ماشین‌سازی تبریز پیوست، اما آنجا هم چندان موفق نبود. کلا برای زاهدی اتفاقات عجیب زیادی رخ داده است. او مدتی در لیگ ایسلند توپ زد و بعد به شکلی غیرمنتظره مورد توجه سوان سامسونگ کره‌جنوبی قرار گرفت، اما باشگاه کره‌ای بلافاصله پس از عقد قرارداد به دلایل نامعلوم زاهدی را کنار گذاشت. این بازیکن به تازگی ادعا کرده استقلالی‌ها قبل از به خدمت گرفتن گادوین منشا در پنجره زمستانی همین فصل، مذاکراتی را با او شروع کرده بودند.
 حمیدرضا طاهرخانی
هافبک تکنیکی پرسپولیس بعد از نخستین بازی‌اش برای این تیم در لیگ شانزدهم برابر سیاه‌جامگان، از شدت خوشحالی اشک ریخت. با وجود این درخشش او هم چندان به درازا نکشید. بهترین فرصت برای امثال طاهرخانی، همان پنجره‌های بسته پرسپولیس بود که زیاد به‌کار این بچه‌ها نیامد. طاهرخانی که در پرسپولیس بازی به او نمی‌رسید، بین دو نیم‌فصل به‌طور قرضی به سپیدرود رشت پیوست. فعلا اما او ستاره آن تیم هم نیست و امثال شنانی و بلبلی کار را دست گرفته‌اند. طاهرخانی که سابقه درگیری با ژاوی را هم در کارنامه دارد(!) بازی این هفته سپیدرود برابر پارس جم را به‌دلیل محرومیت از دست داده. محرومیت او به‌خاطر درگیری با بازیکن استقلال خوزستان در مسابقه هفته بیستم بوده است.
 احسان علوان‌زاده
از نفت مسجد سلیمان به جمع سرخپوشان پیوست، اما دوران حضورش در پرسپولیس عمدتا با نیمکت‌نشینی گذشت؛ گرچه گاهی دست برانکو آنقدر تنگ شد که در فینال لیگ قهرمانان آسیا هم به احسان علوان‌زاده بازی داد! او نهایتا به ماشین‌سازی پیوست، اما بلافاصله بعد از حضور در این تیم به‌خاطر درگیری در خوابگاه و گذاشتن استوری در حال و هوای پرسپولیس اخراج شد. او حالا برگشته و شاید بازی با استقلال در روزهای پایانی فصل، آغازی دوباره برای این بازیکن باشد. تقابل امشب او به‌خصوص با آرمین سهرابیان جالب خواهد بود، چون دو بازیکن چند‌ماه پیش کل‌کل سنگینی در اینستاگرام داشتند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۰۹۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان