//
کدخبر: ۲۱۱۰۴۵ //

بازگشت به بارسلونا؛ تمایل برزیل در مورد آینده نیمار

اسپورت مدعی شد فدراسیون برزیل علاقمند بود نیمار، ستاره 27 ساله در تابستان امسال به بارسلونا بازگردد.

 بازگشت به بارسلونا؛ تمایل برزیل در مورد آینده نیمار
به گزارش فرتاک نیوز،

اگرچه جدایی نیمار از پاری سن ژرمن و انتقال وی به بارسا نافرجام ماند، اما تیته سرمربی برزیل، در زمان برگزاری رقابت های کوپا آمریکا در پاسخ به سوال درباره آینده نیمار گفت: "اگر جای وی بودم به جایی می رفتم که خودم و خانواده ام احساس شادی کنیم، زیرا اگر خوشحال باشم از نظر حرفه ای نمایش بهتری خواهم داشت."

البته فدراسیون فوتبال برزیل علاقه ای نداشت در داستان انتقال نیمار از پاری سن ژرمن به بارسلونا دخالت کند، زیرا مشکلات فدراسیون برزیل با باشگاه فرانسوی چند ماه قبل از جام جهانی 2018 آغاز شد. جاییکه نیمار تصمیم گرفت بعد از مصدومیت با کادر پزشکی برزیل رودریگو لاسمار کار کند و این تصمیم به مذاق فرانسوی ها خوش نیامد و روابط آنها با تیم ملی برزیل خراب شد.

اما بر کسی پوشیده نبود که کادر مدیریتی فدراسیون برزیل علاقمند بود نیمار به بارسلونا، جایی که او بهترین سالهای دوران ورزشی خود را تا به امروز سپری کرده است بازگردد. دعوت نیمار به تیم ملی برزیل برای این بازی های پیش رو، آنهم در شرایطی که نیمار در این فصل هنوز برای پاری سن ژرمن بازی نکرده است، نشان می دهد که رابطه نیمار با تیم ملی و فدراسیون چقدر خوب است.

در برزیل ارکان فوتبال این کشور احساس می کنند که نگه داشتن نیمار عصبانی و ناراحت در پاریس، در موقعیتی که مرحله انتخابی جام جهانی پیش روست و بازی های کوپا آمریکا در تابستان آینده برگزار می شود، برخلاف منافع آنها خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۱۰۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان