//
کدخبر: ۲۰۲۶۲۹ //

درگیری شدید نیمار با لئوناردو به خاطر بارسلونا

ستاره برزیلی پاری سن ژرمن در رختکن این باشگاه با مدیر ورزشی تیم درگیری شد تا یک قدم دیگر به جدایی نزدیک شود.

درگیری شدید نیمار با لئوناردو به خاطر بارسلونا
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از elsport، به نظر می‌رسد که نیمار به یک معضل و مشکل بزرگ برای پاری سن ژرمن تبدیل شده است. این بازیکن برزیلی بعد از دو فصل حضور در پاری سن ژرمن می‌خواهد که این تیم را ترک کند و به بارسلونا برگردد.

مدیران و سران باشگاه پاریسی نمی‌خواهند که نیمار را به راحتی از دست بدهند. آنها با رقم بسیار بالایی که برای فروش این بازیکن اعلام کرده‌اند می‌خواهند که مانع جدایی او شوند و این چیزی است که باعث ناراحتی و عصبانیت نیمار شده است.

روزنامه اسپورت نوشت که نیمار در رختکن پاری سن ژرمن درگیری شدید لفظی با لئوناردو داشته است.

به نوشته این روزنامه اسپانیایی، در رختکن لئوناردو از نیمار می‌خواهد که دیگر دست بردار قضیه جدایی شود و به بارسلونا فکر نکند اما این اظهارنظر با واکنش تند نیمار مواجه می‌شود و باعث درگیری شدید لفظی دو طرف می‌شود که در نهایت با وساطت بازیکنان قضیه حل و فصل می‌شود.

بسیار بعید است که با این شرایط نیمار در پاری سن ژرمن باقی بماند. او در روزهای اخیر حاشیه‌های زیادی برای تیمش درست کرده؛ از دیر ملحق شدن به تمرین تا منتشر کردن ویدئو با پیراهن بارسلونا و یادآوری شکست 6 بر یک پاری سن ژرمن در نوکمپ.

علاوه بر بارسلونا احتمال حضور نیمار در رئال مادرید و حتی یوونتوس هم وجود دارد. روزنامه ایندیپندنت نوشت که احتمال معاوضه نیمار با گرت بیل هم وجود دارد و شاید او راهی رئال مادرید شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۲۶۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان