//
کدخبر: ۲۰۵۶۵۸ //
پاریسی ها نیمار را به رئال خواهند داد

بن بست کامل در مذاکرات PSG و بارسا برای نیمار

سران پی اس جی و بارسلونا در مذاکرات خود برای انتقال نیمار به بن بست رسیده اند و مشکل بتوان نیمار را بار دیگر با پیراهن بارسلونا دید.

بن بست کامل در مذاکرات PSG و بارسا برای نیمار
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از دیاریو اسپورت، نیمار از مدت ها پیش تصمیم خود برای جدایی از پی اس جی را به سران این باشگاه اطلاع داده و در درجه اول نیز قصد دارد به تیم سابقش بارسلونا بازگردد. او یک هفته دیرتر در تمرینات پیش فصل بارسا حضور یافت و در یکی از مصاحبه هایش گفت که بهترین خاطره فوتبالش اش پیروزی 6-1 بارسا بر پی اس جی است. اظهاراتی که خشم پاریسی ها را به دنبال داشت.

این پایان کار نبود و نیمار در بازگشت به تمرینات هم به لئوناردو مدیر ورزشی جدید پی اس جی اعلام کرد که همچنان قصد جدایی دارد. او در هیچ بازی دوستانه پیش فصل پی اس جی به میدان نرفت و در بازی سوپرکاپ فرانسه که محروم بود و از روی سکوها مسابقه را دنبال می کرد نیز روی گل های تیمش واکنشی نشان نداد تا ثابت شود او از شرایطش در پی اس جی راضی نیست.

پی اس جی که از مدت ها قبل با بارسلونا رابطه دوستانه ای ندارد و هرگز علاقه ای به فروش بازیکنانش به این تیم نشان نداده، این بار هم سد راه نیمار شده و حاضر نشده تا خواسته او برای بازگشت به بارسا را بپذیرد.

در روزها و هفته های گذشته، سران بارسا از طریق واسطه هایی چون پینی زاهاوی تلاش های زیادی برای نزدیک تر شدن به پی اس جی نشان داده اند اما همه تلاش ها بی نتیجه مانده است. بارسا برای بازگرداندن نیمار راه های مختلفی را پیشنهاد داده است از جمله انتقال قرضی با بند خرید دائمی که این هم مورد قبول پی اس جی قرار نگرفت.

طبق اخبار دریافتی موثق، سران پی اس جی در این مدت نیمار را به یوونتوس، یونایتد و رئال پیشنهاد داده اند. یووه و منچستر این پیشنهاد را رد کردند ولی از چند روز پیش رئال مادرید تلاش هایی جدی برای جذب نیمار شروع کرده که با استقبال پی اس جی مواجه شده است.

ناصر الخلیفی مدیر پی اس جی که کاملا موافق انتقال نیمار به رئال است، هرگونه مذاکره با بارسا را بلوکه کرده و این روزها در حال بررسی جدیدترین پیشنهاد رئال است: 120 میلیون یورو بعلاوه لوکا مودریچ. پیشنهادی که به نظر با آن موافق است و اگر خود نیمار قبول کند، انتقالی بزرگ در راه خواهد بود.

در سوی دیگر بارسلونا در انتظار واکنش رسمی نیمار است و روی قول او حساب کرده است. تنها راه شکست مذاکرات پی اس جی و رئال این است که نیمار به صورت علنی از مخالفت خود برای پیوستن به رئال صحبت کند. آنگاه پی اس جی چاره ای جز مذاکره با بارسا نخواهد داشت ولی در حال حاضر او هیچ واکنشی نشان نداده تا زمزمه های مربوط به انتقالش به رئال، بیشتر و بیشتر شنیده شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۵۶۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان