//
کدخبر: ۲۱۰۳۸۴ //

محصص: در هیچ پستی کمبود بازیکن نداریم

مرتضی محصص، رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال تأکید کرد این فدراسیون تمام امکانات را برای تیم فوتبال امید فراهم کرده است.

محصص: در هیچ پستی کمبود بازیکن نداریم
به گزارش فرتاک نیوز،

مرتضی محصص در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال امید در مورد انگیزه بازیکنان این تیم اظهار داشت: فکر می‌کنم کاملاً مشخص است که بازیکنان خوب و باانگیزه تمرین می‌کنند. من امروز صبح هم با استیلی در این مورد صحبت می‌کردم که بچه‌ها با انگیزه تمرین می‌کنند و این تعریف بی‌جا از وضعیت ما نیست. به نظرم مسائل روانی 90 درصد از فوتبال است و ما اگر به انگیزه و کم کردن استرس توجه کنیم در تمام رده‌ها موفق خواهیم شد.

وی افزود: تیم امید به زودی عازم ازبکستان خواهد شد. به نظرم نتیجه اصلاً در بازی دوستانه با این تیم مهم نیست، حتی اگر با بهترین نتیجه پیروز شویم یا شکست بخوریم. مهم این است که مجیدی به نتیجه برسد کدام بازیکنان برای مسابقات انتخابی به درد تیم ملی می‌خورند.

رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال درباره حمایت این فدراسیون از تیم امید عنوان کرد: به نظر من که خیلی نزدیک به تیم امید هستم، فدراسیون کوچک‌ترین کمبودی برای تیم امید نگذاشته است. مسلم است شرایط تیم بزرگسالان که می‌خواهد به جام جهانی برود با تیم امید فرق می‌کند. همه جای دنیا هم این است. بگذارید من یک خاطره تعریف کنم، ما در یک مسابقات در شهر بوینس آیرس آرژانتین حضور داشتیم. شما باید زمین تمرینی را که بازیکنانی مانند آگوئرو در آن تمرین می‌کردند، ببینید. من قبول دارم زمین تمرین باید کیفیت خوبی داشته باشد، اما اینها بهانه است. اینکه بگوییم چون در زمین ورزشگاه الامارات تمرین نکردیم و نتیجه نگرفتیم، بهانه است. تیم ملی زیر نظر کارلوس کی‌روش هم تا دو سال پیش در همین زمین تمرین می‌کرد. بهترین زمین را هم انتخاب کنید کسانی هستند که ایراد بگیرند. ما نباید روی زمین زوم کنیم، ما باید روی انگیزه و تکنیک و تاکتیک بازیکنان حرف بزنیم.

محصص در پاسخ به این پرسش که «آیا تیم امید بازیکنان تأثیرگذاری در ترکیب خود دارد که بتوانند نتیجه بازی را در شرایط حساس تغییر دهند؟»، گفت: فوتبال بازی گروهی است، ولی به دقایقی از بازی می‌رسیم که بازیکنانی هستند که می‌توانند مشکل را حل کنند. ما از این بازیکنان زیاد داریم. ما نورافکن و دلفی را داریم و اصلاً با کمبود بازیکن مواجه نیستیم. از این بابت نگران نباشید. من مطمئنم اگر مجیدی الان تصمیم بگیرد بازیکن جدید به تیم امید دعوت کند، به راحتی هفت هشت بازیکن دیگر را می‌تواند فرا بخواند. در جواب سؤال شما هم باید بگویم، فوتبال یک بازی گروهی است، اما در دقایقی از بازی اگر شما بازیکنی مثل مسی و رونالدو را داشته باشید به شما کمک می‌کنند. به‌هرحال باید بگویم ما در هیچ پستی کمبود بازیکن نداریم و نفرات خوبی در تیم امید حضور دارند.

وی در مورد برگزاری مسابقات لیگ برتر و کمکی که باشگاه‌ها به تیم امید می‌کنند، تصریح کرد: دو شب پیش ما با سرمربی تیم ملی کشورمان یک هم‌اندیشی خیلی خوب داشتیم. وقتی در پایان جلسه نوبت به من رسید که صحبت کنم، گفتم این همدلی خیلی می‌تواند به فوتبال ما کمک کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۰۳۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان