//
کدخبر: ۲۱۰۳۰۰ //

نقش هاشمیان در فهرست تیم ملی پررنگ است/۹۵درصد تیم همان انتخاب‌های کی‌روش هستند

کارشناس فوتبال گفت: فهرست جدید تیم ملی با کمک زیاد وحید هاشمیان و یا کسانی که به فدراسیون نزدیک هستند تهیه شده است.

نقش هاشمیان در فهرست تیم ملی پررنگ است/95درصد تیم همان انتخاب‌های کی‌روش هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

ابراهیم قاسمپور در مورد فهرست جدید تیم ملی که از سوی ویلموتس اعلام شده است، گفت: این فهرست تقریباً همان فهرست آقای کی‌روش است و تغییراتی زیادی در آن دیده نمی‌شود البته با دو هفته بازی در لیگ برتر نمی‌توان انتظار داشت که بازیکنان همه باشگاه‌ها زیر نظر گرفته شوند. من فکر می‌کنم این فهرست تیم ملی فهرستی است که وحید هاشمیان در آن نقش پررنگی داشته و با کمک او و یا افرادی که نزدیک به فدراسیون فوتبال هستند تهیه شده است.

قاسمپور تصریح کرد: ویلموتس هنوز شناخت کامل و کافی از بازیکنان فوتبال ایران پیدا نکرده است حتی شناخت کافی از لژیونرهای خارج از ایران هم ندارد او برای اینکه شناخت کاملی از بازیکنان ما داشته باشد نیاز به زمان دارد. این فهرست 95 درصد همان انتخاب‌های کی‌روش هستند و جابه‌جایی زیادی در آن دیده نمی‌شود هرچند یکسری بازیکنان جوان شایسته حضور در فهرست تیم ملی بودند و می‌توانستیم از آنها برای حضور در تیم ملی دعوت کنیم.

این کارشناس فوتبال در مورد اینکه به هر حال تیم ملی وارد مسابقات رسمی خواهد شد، گفت: در این مرحله به جز عراق حریف سرسختی پیش‌رو نداریم. من فکر می‌کنم ویلموتس برای آنکه فهرست خودش را بتواند ارائه کند حداقل به یک نیم‌فصل لیگ برتر نیاز دارد البته به شرط آنکه تمام بازی‌ها را ببیند و شناخت بیشتری از فوتبال باشگاهی ما پیدا کند. به هر حال مربیگری یک پروسه زمان‌بر است و باید به او فرصت داد تا تغییراتی در فهرست تیم ملی ایجاد کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۰۳۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان