//
کدخبر: ۲۰۵۴۳۱ //

مهاجم تراکتورسازی: مشکلی برای بازی در دفاع راست ندارم

مهدی تیکدری، مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تأکید کرد که مشکلی برای بازی در دفاع راست ندارد و در سال‌های گذشته در اکثر پُست‌ها فوتبال بازی کرده است.

مهاجم تراکتورسازی: مشکلی برای بازی در دفاع راست ندارم
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی تیکدری در مورد بازی دوستانه تیمش برابر نود ارومیه که با تساوی به پایان رسید، گفت: بازی‌های دوستانه به ما کمک می‌کند تا بیشتر با هم هماهنگ شویم و کادر فنی هم به خواسته‌هایش برسد. نود ارومیه هم تیم خوبی بود، ولی در طول بازی فقط یک بار توپ به سمت دروازه ما آمد که روی یک غافلگیری گل خوردیم. البته این را هم بگویم که تعویض‌‌های ما زیاد بود و نتایج بازی‌های دوستانه هم نمی‌تواند زیاد مهم باشد.

وی در مورد اینکه در بازی مقابل نود ارومیه به عنوان دفاع راست به میدان رفت، تصریح کرد: من مشکلی با بازی در این پست ندارم و قبلاً هم در تمامی پست‌ها غیر از دروازه‌بان بازی کرده‌ام. مهم این است که بتوانم جواب اعتماد دنیزلی را بدهم و امیدوارم در این پست یا هر پستی که بازی کردم، بهترین عملکرد را داشته باشم. ما در دفاع راست موسوی را هم در اختیار داریم که در این پست بازیکن توانمندی است.

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اشاره به قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر و قرعه تراکتورسازان در این رقابت‌ها اظهار داشت: برای ما فرقی نداشت قرعه چگونه باشد. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود قرعه برایش مهم نیست. ما برای قهرمانی شدن باید حریفان خود را شکست بدهیم تا در نهایت به هدف‌مان برسیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۵۴۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان