//
کدخبر: ۲۰۳۷۴۹ //

بعضی ها منافع شخصی خود را به موفقیت استقلال ترجیح می دهند

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه این تیم برای شروع فصل جدید یک ضعف عمده دارد، گفت: برخی به خاطر اینکه به منافع‌شان برسند حاضرند به تیم لطمه بزنند.

بعضی ها منافع شخصی خود را به موفقیت استقلال ترجیح می دهند
به گزارش فرتاک نیوز،

ستار همدانی با اشاره به تاخیری که در شروع نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر رخ داده است، گفت: تمام تیم ها با برنامه ریزی پیش می روند. با توجه به اینکه زمان شروع بازیها به باشگاهها اعلام می شود آنها یک برنامه مدون را تنظیم کرده تا بتوانند تمرینات بدنسازی، کارهای تاکتیکی و هماهنگی ها را تا شروع لیگ انجام داده تا بتوانند حضوری پرقدرت در لیگ داشته باشند اما تاخیر در شروع لیگ همه برنامه های تیم ها را زیر سئوال می برد و آنها مجبور هستند دوباره بدنسازی کنند و دنبال بازی تدارکاتی باشند تا بتوانند آمادگی خود را حفظ کنند.

وی تاکید کرد: یکی از مشکلات بزرگ فوتبال ما عدم برنامه ریزی صحیح است. قرار بود ۵ مردادماه لیگ آغاز شود اما به دلیل اتفاقاتی که برای ورزشگاه ها رخ داد بازیها دوباره به تعویق افتاده و معلوم نیست شروع لیگ نوزدهم در چه تاریخی خواهد بود؟

همدانی افزود: یکی از تیم هایی که به موقع کارش را آغاز کرد استقلال بود. آنها اردوی پیش فصل خوبی برگزار کردند، تمرینات منظمی را در تهران انجام داده و چند بازی تدارکاتی را در دستور کار قرار دادند تا بتوانند با آمادگی کامل پا به مسابقات بگذارند اما این وقفه های طولانی نه تنها شرایط استقلال بلکه سایر تیم های لیگ برتری را مختل کرده و همه سرمربیان لیگ برتری به حق از این موضوع گله مندند.

وی در خصوص اینکه گفته می شود استقلال بازیکن بزرگ ندارد که بتواند تیم را رهبری کند، افزود: تفکرات مدیریت مربیان متفاوت است. به شخصه باید بگویم هر تیمی احتیاج به یک بازیکن بزرگ دارد که بتواند تیم را هدایت کرده، بازیکنان جوان گوش به فرمان او باشند. زیرا اگر چنین کسی در زمین نباشد غرور جوانی باعث خواهد شد تا بازیکنان جوان آرامش خود را حفظ نکرده و دست به کارهایی بزنند که تیم متضرر می شود. البته استراتژی استراماچونی، جوانگرایی است اما باید یک یا دو بازیکن باتجربه و بزرگ هم باشند تا بتوانند در شرایط حساس تیم را از بحران خارج کنند.

هافبک پیشین استقلال تاکید کرد: برخی در استقلال به دنبال منافع شان هستند و منافع شخصی خود را به موفقیت استقلال ترجیح می دهند و همین مسئله باعث شده که در حال حاضر شاهد بازیکنان بزرگ در استقلال نباشیم که این می تواند در آینده به استقلال در کوران مسابقات لیگ حذفی و لیگ قهرمانان ضربه بزند. پس بنابراین باید تا لیگ شروع نشده یک یا دو بازیکن بزرگ به استقلال بپیوندند تا جوانها از تجربیات آنان استفاده کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که هواداران این فصل از کادر فنی و بازیکنان انتظار قهرمانی دارند، گفت: هواداران بی توقع به ورزشگاه می آیند. همیشه تیم‌شان را تشویق کرده‌اند و حق دارند که از استقلال قهرمانی بخواهند.

این پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: شش سال است که آبی‌پوشان نتوانسته‌اند در لیگ به قهرمانی دست پیدا کنند حالا استراماچونی و یارانش باید این کار را انجام داد و با حمایت هواداران، جام را بالای سر ببرند. زمانی استقلال می تواند موفق باشد که همه یکدل باشند و بدون هیچ حاشیه ای هدف همه، موفقیت و قهرمانی استقلال باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۳۷۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان