//
کدخبر: ۲۰۹۹۱۶ //

کمالوند: ویلموتس، ترکمان را به تیم‌ملی دعوت کند

بازیکن پیشین تیم استقلال اعتقاد دارد که رفتار آندره‌آ استراماچونی در استقلال حرفه‌ای نیست.

کمالوند: ویلموتس، ترکمان را به تیم‌ملی دعوت کند
به گزارش فرتاک نیوز،

فراز کمالوند در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، ‌در پاسخ به این پرسش که آیا در جلسه امروز (شنبه) سرمربیان تیم‌های لیگ برتری با مارک ویلموتس شرکت می‌کند یا خیر، اظهار داشت: بله. حتماً در این نشست شرکت خواهم کرد تا چند مورد را به اطلاع سرمربی تیم ملی و مسئولان فدراسیون فوتبال برسانم.

وی ادامه داد: دلیل اولی که تصمیم گرفتم در جلسه امروز حضور پیدا کنم، گلایه از تاج و ساکت است. اینکه چرا آنها به قانون و مقرراتی که خودشان وضع کردند، احترام نمی‌گذارند. تیم‌های بدهکار نه تنها بدهی‌های خود را پرداخت نکرده‌اند، بلکه کارت‌های بازی بازیکنان جدیدشان را هم دریافت کردند. خود من الان از 4، 5 سال پیش از چند باشگاه طلب دارم و جالب اینکه مالیات پولی را که نگرفتم هم داده‌ام، اما هیچ اتفاقی نیفتاده است. عصر امروز گلایه‌ام را بار دیگر مطرح خواهم کرد.

سرمربی پارس جنوبی همچنین گفت: دلیل دیگرم برای حضور در جلسه با ویلموتس، درخواستم برای دعوت از مهدی ترکمان به تیم ملی است. ترکمان در حال حاضر یکی از آماده‌ترین چپ‌پاهای فوتبال ایران است. او با وجود اینکه اولین سال حضورش در لیگ برتر را سپری می‌کند، به نظرم قابلیت حضور در اردوی تیم ملی را دارد.

کمالوند با اشاره به درخواست مشابه‌اش از کارلوس کی‌روش بیان کرد: در گذشته داریوش شجاعیان نیز چنین شرایطی داشت. او نیز در سال اول حضورش در لیگ برتر که خودم او را به گسترش فولاد آوردم، خوش درخشید. خیلی زود درباره او با کی‌روش صحبت کردم و به تیم ملی هم دعوت شد. الان هم می‌گویم مهدی ترکمان شرایط حضور در تیم ملی را دارد و در جلسه امروز از ویلموتس خواهش می‌کنم که به چشم خریدار به ترکمان نگاه کند. با این روند شک نکنید تیم ما خیلی زود در تیم ملی صاحب سهمیه می‌شود.

وی افزود: تشکر ویژه‌ای از سیدپیروز موسوی مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی دارم که واقعاً برای تیم ما سنگ تمام گذاشته است. او با تمام مشکلات قانونی که وجود دارد، یک لحظه تیم را تنها نگذاشته و حتی استرس و فشار ناشی از مشکلات او را دچار بیماری و کسالت کرد. با این وجود از هیچ کوششی برای حل مشکلات‌مان دریغ نکرده است. همچنین از زحمات رضاییان تشکر می‌کنم. او نیز در دو سه ماه گذشته خیلی برای تیم تلاش کرد و برای او در همه مراحل زندگی آرزوی موفقیت می‌کنم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۹۹۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان