//
کدخبر: ۲۰۸۰۲۴ //

اظهارات سخنگوی باشگاه ذوب آهن درباره برکناری آذری

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن درباره برکناری سعید آذری از مدیرعاملی این باشگاه گفت: شرکت سهامی ذوب‌آهن، شرکت‌های زیر مجموعه زیادی دارد. یکی از این زیرمجموعه‌ها باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن است و تغییرات مدیریتی موضوع عجیبی نیست.

اظهارات سخنگوی باشگاه ذوب آهن درباره برکناری آذری
به گزارش فرتاک نیوز،

احمد جمشیدی، سخنگوی باشگاه ذوب آهن درباره برکناری سعید آذری از مدیرعاملی این باشگاه اظهار کرد: ما دیروز جلسه هیات مدیره داشتیم. در این جلسه بحث مالی و فنی کردیم. خوشبختانه صحبت‌های خوبی شد. در پایان درباره تغییراتی که نیاز بود انجام شود صحبت کردیم. شرکت سهامی ذوب‌آهن، زیر مجموعه زیادی دارد. یکی از این زیرمجموعه‌ها باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن است. در همه این شرکت‌ها در این چند وقت تغییرات زیادی داشتیم. این یک موضوع طبیعی است که تغییرات مدیریتی در باشگاه‌ها و ادارات انجام می‌شود و موضوع عجیبی نیست. آقای آذری به مدت ۵ سال مدیر باشگاه بود و زحمات زیادی کشید و من از زحماتش تشکر می‌کنم. در نهایت تصمیم بر این شد تغییراتی باشد انجام شود. به خاطر اهدافی که شرکت سهامی ذوب‌آهن دارد باید تغییراتی انجام می‌شد.

او ادامه داد: دکتر محمدی که دکترای ورزش دارد یکی از داوران بسیار خوب لیگ برتر ما است و در حوزه ورزش صاحب نظر است. در عین جوانی با تجربه است. ان‌شاءالله او مسیری که باشگاه دارد را ادامه دهد. برای آقای آذری هم آرزوی موفقیت می‌کنیم و ان‌شاءالله دکتر محمدی هم از تجربیات او استفاده می‌کند.

جمشیدی درباره برکناری آذری در روز بازی ذوب‌آهن در لیگ برتر بیان کرد: جلسه هیات مدیره قرار بود روز یک‌شنبه برگزار شود و بنا به دلایلی چهارشنبه برگزار شد. باشگاه ذوب‌آهن به لحاظ چیدمان نیروی انسانی موقعیت خاصی دارد. اگر من نوعی امروز در باشگاه نباشم اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد. کارها و فعالیت‌های باشگاه به صورت طبیعی در حال انجام است. مدیران کارخانه، اعضای هیات مدیره در کنار تیم هستیم و هیچ مساله‌ای وجود ندارد. هدف ما مشخص است و بازیکنان هم قسم هستند تا در زمین نتیجه خوبی بگیرند.

او درباره این که آیا از آذری در پست دیگری در باشگاه استفاده می‌شود یا خیر؟ گفت: این در اختیار من نیست که به شما بگویم. آذری زحمت کشیده است و از تجربیات آذری می‌شود استفاده کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۸۰۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان