//
کدخبر: ۱۸۸۸۷۹ //

انتقاد مدیرعامل ذوب آهن از صدا و سیما؛ چرا تبعیض قائل می شوید؟

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: چرا باید بازی تیم های استقلال و پرسپولیس که در آسیا حذف شده اند از شبکه سه پخش شود ولی دیدار تیم ذوب آهن از شبکه ورزش روی آنتن برود؟

انتقاد مدیرعامل ذوب آهن از صدا و سیما؛ چرا تبعیض قائل می شوید؟
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم‌های فوتبال ذوب آهن ایران و النصر عربستان فردا سه شنبه در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا در کربلا به مصاف هم می‌روند.

این مسابقه قرار است از شبکه ورزش پخش شود. این در حالی است که سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن از این تصمیم مسئولان صدا و سیما به شدت انتقاد کرد.

آذری گفت: از شبکه سه گلایه می‌کنم که تبعیض وحشتناکی را بین تیم‌های ایرانی قائل می‌شود.

مدیرعامل ذوب آهن ادامه داد: استقلال و پرسپولیس برای من فوق العاده قابل احترام هستند. چرا باید بازی‌های این تیم‌هایی که در آسیا حذف شده‌اند از شبکه سه پخش شود ولی دیدار ذوب آهن که در لیگ قهرمانان از گروهش صعود کرده است، از شبکه ورزش روی آنتن برود؟ این تبعیض‌ها در صدا و سیما چه زمانی تمام می‌شود؟

آذری خاطرنشان کرد: از مدیران شبکه سه خواهش می‌کنم چون استقلال و پرسپولیس امشب بازی می‌کنند، حق مردم اصفهان و ایران است فردا شب بازی ذوب آهن از شبکه سه پخش شود.

وی تاکید کرد: امیدوارم در شبکه سه مغزها و دل‌ها جوان باشد و تبعیضی بین تیم‌های شهرستانی و تهرانی قائل نشوند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به لزوم بازگشت احسان پهلوان، مهدی مهدی پور و دانیال اسماعیلی فر از تراکتورسازی به ذوب آهن گفت: این سه بازیکن همان موقع به صورت غیر قانونی به تراکتورسازی رفتند چون سرباز نبودند؛ البته به جز احسان پهلوان. آنها قبل از شروع تمرینات ذوب آهن بدون مجوز ما به تمرین تراکتور رفتند. آن موقع پیگیری کردیم ولی به خاطر دوستی با تراکتور آن‌را نادیده گرفتیم.

آذری درباره اینکه آیا با تراکتورسازی مذاکره‌ای برای این بازیکنان صورت گرفته است؟ ادامه داد: خدمت این سه بازیکن تمام شده است. سال گذشته اسدی مدیرعامل تراکتورسازی صحبت‌هایی برای ماندن این بازیکنان در تراکتور داشت ولی در فصل جدید نه مذاکره شده و نه مذاکره خواهیم کرد. منصوریان تاکید دارد سه بازیکن باید برگردند. امیدوارم تراکتورسازی موفق باشد. اینها سرمایه‌های ذوب آهن هستند که روی آنها حساب کرده ایم. سه بازیکنی که به تراکتور رفتند، دو سال پیاپی ستون‌های اصلی ذوب آهن بودند و دو جام حذفی و سوپرجام ایران را به دست آوردند و خدمات خوبی هم به تراکتورسازی ارائه کردند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۸۸۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان