//
کدخبر: ۲۰۷۸۹۶ //

چرا یوونتوس شانس زیادی برای خرید نیمار دارد؟

ممکن است بر خلاف تصورات، یوونتوس تیم بعدی نیمار، ستاره 27 ساله پاری سن ژرمن باشد.

 چرا یوونتوس شانس زیادی برای خرید نیمار دارد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

شاید چند هفته کسی تصورش را هم نمی کرد حتی در صورت جدایی نیمار از پاری سن ژرمن، یوونتوس مقصد بعدی وی باشد و همگان رئال مادرید و یا بارسلونا را تیم بعدی نیمار می دانستند. اما استراتژی مناسب مدیران یوونتوس ممکن است باعث شود ورق به سود آنها بازگردد و ستاره 27 ساله برزیلی به جای لالیگا راهی سری آ شود.

کالچومرکاتو در گزارشی مدعی شد در واقع از همان ابتدای تابستان و آغاز شایعات جدایی نیمار از پاری سن ژرمن، یوونتوس شرایط این ستاره برزیلی را زیر نظر داشت اما صبوری کرد تا در مقطع مناسب برای خرید این بازیکن اقدام کند.

در واقع اگر فابیو پاراتیچی در همان ماه ژوئن وارد این پرونده می شد، احتمال زیادی داشت یوونتوس در مسیر جذب نیمار شکست بخورد اما حالا و در اواخر بازار تابستانی، این تاکتیک موفق مدیران یوونتوس جواب داده و حالا آنها یکی از گزینه های مهم خرید نیمار به شمار می آیند.

باشگاه فرانسوی علاقمند به جذب پائولو دیبالا است و این ابراز علاقه می تواند برگ برنده یوونتوس در معامله نیمار باشد. البته به نظر می رسد هنوز بارسلونا و رئال مادرید از شانس بیشتری برای خرید نیمار برخوردارند اما با توجه به شرایط مالی بغرنج دو باشگاه برای جذب ستاره برزیلی، آنگاه یوونتوس می تواند وارد عمل شده و بر خلاف تصورات، نیمار را در همین تابستان جذب کند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۷۸۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان