//
کدخبر: ۲۰۷۸۳۸ //

ممنوع الورود سرپرست و خبرنگار خبرگزاری برنا در اماکن ورزشی

صبح امروز طی بازدید از اماکن ورزشی؛ خبرگزاری وزارت ورزش و جوانان در کرمانشاه ممنوع الورود شد!

ممنوع الورود سرپرست و خبرنگار خبرگزاری برنا در اماکن ورزشی
به گزارش فرتاک نیوز،

حسام‌الدین شیخی سرپرست خبرگزاری برنا در کرمانشاه در گفت‌گو با فرتاک‌نیوز گفت: از ورود سرپرست و خبرنگار خبرگزاری برنا  به اماکن ورزشی استان کرمانشاه ممانعت به عمل آوردند.

او افزود: صبح امروز با خبرنگارم قصد بازدید از چند ورزشگاه در شهر کرمانشاه برای تهیه گزارش و خبر داشتم به هنگام ورود به مجموعه ورزشی دهکده المپیک با ممانعت نیروهای حراست مواجه شدم که در تماس با مسئول حراست، وی اعلام کرد به دستور مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، خبرگزاری برنا از ورود به اماکن ورزشی استان منع شده است.

سرپرست خبرگزاری برنا در کرمانشاه گفت: حتی این اداره از حقوق شهروندی یک شهروند بی‌اطلاع هستند و با این عمل ناشایست چطور می‌تواند ورزش استان را پیش ببرند.

شیخی ادامه داد: خبرگزاری برنا علاوه بر انتشار اخبار و گفت‌وگوهای ورزشکاران، قهرمانان و رویدادهای ورزشی در کرمانشاه  در جهت رشد و تعالی ورزش کشور  نیز یکی از مطرح‌ترین خبرگزاری‌هاست که برای همه ورزشکاران شناخته شده است.

او افزود: هرچند نسبت به وضعیت برخی اماکن ورزشی انتقادهایی نیز دارد، حال باید پرسید که نقد مستند موجب می‌شود که جامعه رسانه ورزشی استان کرمانشاه از حضور در ورزشگاه‌ها منع شوند؟! آیا مدیری که نقدپذیر نباشد چطور می‌تواند امورات اداره‌اش را پیش ببرد؟!

سرپرست خبرگزاری برنا در کرمانشاه گفت: آیا نباید به ذهن مخاطب این مهم خطور کند که در ورزشگاه‌های کرمانشاه چه می‌گذرد که نباید منعکس شود؟ آیا وعده‌های مسئولین نباید توسط خبرنگاران که به فرمایش رهبر عظیم‌الشأن انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مد‌ظله‌العالی) چشم بینا و گوش شنوای نظام هستند پیگیری شوند؟ مگر خدایی ناکرده تخلفی صورت می‌گیرد که نباید خبرنگاران از آن مطلع شوند؟

شیخی ادامه داد: شایسته است مسئولین ذی‌ربط پاسخگوی این هتک حرمت به خبرنگاران باشند در جایی که از رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی نام برده می‌شود و رئیس جمهور محترم هم بارها توسط رسانه‌ها مورد نقد واقع شده و نقدپذیر بوده و شعار انتخاباتی هم تعامل با رسانه‌ها بوده است حال با این تفاسیر به ویژه مدیرکل محترم اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه چطور می‌تواند پاسخگو باشد؟!

او افزود: این اهانت صورت گرفته به جامعه رسانه‌ای ورزشی در  استان کرمانشاه به ویژه خبرگزاری برنا  را چه کسی پاسخگوست؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۷۸۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان