//
کدخبر: ۱۵۴۷۱۸ //
استاندار کرمانشاه:

ورزشکاران پارآسیایی جاکارتا نماد و الگوی جامعه‌اند

افتخارآفرینان پاراآسیایی جاکارتا توانسته‌اید استان کرمانشاه را کانون توجه قرار دهید و این یک سرمایه بزرگ اجتماعی است که امیدوارم که کرمانشاه از این سرمایه بهره‌ بیشتری برد.

ورزشکاران  پارآسیایی جاکارتا  نماد و الگوی جامعه‌اند
به گزارش فرتاک نیوز،

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در همایش تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان پاراآسیایی جاکارتا در سالن همایش بیستون هتل پارسیان گفت: باید صمیمانه از تلاش‌ها و زحمات طاقت‌فرسای ورزشکاران جانباز و معلول که با وجود کاستی‌های فراوان موفق به کسب افتخارات بزرگ شده‌اند قدردانی کنم و من امروز آمده‌ام تا در این مراسم  صمیمانه با وجود تمامی کمبودها از این افتخار آفرینان تشکر کنم زیرا ورزشکاران جانباز و معلول علی‌رغم همه کمبودها همواره افتخارات بزرگی کسب می‌کنند.

DSC_0752-3000x2000

او ضمن تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان و نمایندگان کرمانشاه افزود: تک‌تک ورزشکاران معلول با شهامت و تعصب خاصی در میادین حاضر و پرچم مقدس کشور را در میادین جهانی و آسیایی به اهتزاز در آورده‌اند، ولی تجلیل امشب یک طمع خوب دیگری دارد.

استاندار کرمانشاه گفت: شما با همت بالای خود توانستید کرمانشاه را در کانون توجهات قرار داده و همت بالای مردم این دیار را بار دیگر ثابت کنید، این ورزشکاران و قهرمانان نسبت سایر تجلیل‌ها تفاوت دارد زیرا این ورزشکار از نظر رشادت، ایثار، همت بالا و غیرت نماد و الگو برای جامعه هستند.

بازوند ادامه داد: ورزشکاران جانباز و معلول استان کرمانشاه سرمایه‌های عظیمی هستند که باید قدر آنان را دانست و شرایط موفقیت هرچه بیشترشان را فراهم کرد، هرچند که امروز این ورزشکاران و قهرمانان الگو هستند و شما افتخار آفرینان توانسته‌اید کرمانشاه را سربلند نماید با کارهای ارزشمند و با غیرت و کارهای مهم که انجام دهید که پیام فرهنگی داشته است آن هم که زمانی یکی از قهرمانان کرمانشاهی مدالش را  به خانواده شهید ترور تقدیم کرد.

او با ارزشمند خواندن تلاش‌های این دسته از ورزشکاران افزود: ورزشکاران جانباز و معلول کرمانشاه با اراده‌ای قوی و با افتخار آفرینی خود، این استان را مورد توجه جامعه قرار می‌دهند و شما ثابت کرده‌اید معلولیت هرگز نمی‌تواند خللی در عزم و اراده پولادین‌تان ایجاد کند و شما افتخارآفرینان پاراآسیایی جاکارتا توانسته‌اید استان کرمانشاه را کانون توجه قرار دهید و این یک سرمایه بزرگ اجتماعی است که امیدوارم که کرمانشاه از این سرمایه بهره‌ بیشتری ببرد.

استاندار کرمانشاه گفت: این قشر باعث افزایش نشاط اجتماعی در جامعه و تقویت سرمایه‌های اجتماعی می‌شوند، شما ورزشکاران و قهرمانان هستید که باعث نشاط وشادابی در جامعه‌اید که باید این سرمایه‌های اجتماعی تقویت شود و الگو برای همه باشند.

بازوند افزود: الگو بودن ورزشکاران معلول در استان کرمانشاه به سایر معلولین کمک خواهد کرد تا باعث شکوفایی در جامعه شوند و شما ورزشکاران و قهرمانان مایع شکوفایی جامعه و مقدمه‌ای برای نشاط و سلامت در جامعه هستند.

او در‌ پایان از تلاش‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه هم  به دلیل تلاش‌های صورت گرفته برای ارتقاء ورزش قدردانی کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۴۷۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان