//
کدخبر: ۲۰۲۸۷۰ //
با پایان دوران موفق حضور در قطر؛

طارمی می‌خواهد به انگلیس، آلمان یا اسپانیا برود!

ستاره ملی پوش ایران در سن ۲۷ سالگی راهی فوتبال اروپا شد؛ انتقالی که او را به اهداف‌اش برای رسیدن به تیم‌های انگلیس، آلمان یا اسپانیا نزدیک‌تر می‌کند.

طارمی می‌خواهد به انگلیس، آلمان یا اسپانیا برود!
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی طارمی در حالی به یک سال و نیم حضور موفق خود در فوتبال قطر پایان داد که در دور برگشت ۱۸-۲۰۱۷ توانست پنج گل، چهار پاس گل و چهار گرفتن پنالتی در ۷ مسابقه لیگ ستارگان داشته باشد که آماری فوق‌العاده برای او محسوب می‌شد، اما علاوه بر آن ستاره ایرانی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نیز ۵ گل زد تا این عملکرد درخشان موجب شود یک فصل دیگر در الغرافه بماند.

طارمی در تمام ۲۲ بازی فصل گذشته هم جزو ترکیب اصلی الغرافه قطر بود که توانست ۸ گل به نام خود ثبت کند و همچنین با ۵ پاس گل و ۵ بار گرفتن پنالتی، بیشترین نقش را در گل‌های تیمش ایفا کرده باشد.

این ستاره ایرانی که در دیدار تدارکاتی اخیر تیم ملی ایران برابر سوریه هم عملکرد درخشانی داشت و سه گل به ثمر رساند، با اتمام قراردادش با باشگاه الغرافه پیشنهادات مختلفی از تیم‌های آسیایی و اروپایی به دست آورد که تصمیم گرفت همچنان لژیونر بماند و برای نخستین بار تجربه حضور در فوتبال اروپا را به دست بیاورد.

در حالی که گفته می‌شد انتقال طارمی به فوتبال اروپا از نظر مالی به سود او نخواهد بود، اما رقم قرارداد این مهاجم ایرانی با ریوآوه پرتغال نشان می‌دهد او مبلغ نسبتا خوبی را نیز دریافت خواهد کرد.

قرارداد مهدی طارمی با باشگاه ریوآوه دو ساله و به مبلغ یک میلیون و ۴۰۰ هزار یورو است و این ملی پوش ایرانی می‌تواند در پایان فصل ۲۰-۲۰۱۹ با دریافت پیشنهاد از تیم‌های اسپانیا، آلمان یا انگلیس از باشگاه پرتغالی جدا شود و به این کشورها برود که بندی جالب توجه در قرارداد او است.

طارمی که مدت‌ها به دنبال حضور در فوتبال اروپا بود، در سن ۲۷ سالگی به این مهم رسیده و امیدوار است در نخستین فصل بازی در لیگ برتر پرتغال، عملکردی داشته باشد تا در پایان فصل قراردادش با ریوآوه را به مقصد آلمان، اسپانیا یا انگلیس فسخ کند؛ اتفاقی که اگر این ستاره فوتبال ایران ارزش‌های خود را بداند و از کیفیت فنی‌اش در همه بازی‌ها بهره ببرد، قطعا به آن خواهد رسید.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۲۸۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان