//
کدخبر: ۲۰۲۴۲۶ //

به جانشین برانکو هشدار دادند

پیدا کردن یک مهاجم باکیفیت که بتواند کنار علی علیپور خط حمله پرسپولیس را برای فصل آینده بیمه کند به دغدغه بزرگ گابریل کالدرون و مدیران باشگاه تبدیل شده است.

 به جانشین برانکو هشدار دادند
به گزارش فرتاک نیوز،

 مدیران پرسپولیس ابتدا تلاش کردند مهدی طارمی که جدایی اش از الغرافه و لیگ ستارگان قطر قطعی شده را به پرسپولیس بازگردانند که موفق نشدند.

ستاره ملی‌پوش بوشهری پس از رسانه‌ای شدن این موضوع در صفحه شخصی اش توضیح داد برنامه‌ای برای بازی در ایران ندارد و وقتی دید بی‌فایده است در مواجهه حضوری با کاروان پرسپولیسی‌ها در فرودگاه امام (ره) نیز همان حرف‌ها را تکرار کرد. از طرفی در داخل ایران هم مهاجم ششدانگی پیدا نشد که بتواند در تیم بزرگ پرسپولیس توپ بزند و گره‌گشا باشد. بر همین اساس دلالان دست به کار شده و گزینه‌های مختلف خارجی را به پرسپولیس معرفی کرده و می‌کنند، اما شنیدیم چشم آقایان ترسیده است.

از قدیم گفته‌اند «مارگزیده از ریسمان سیاه و سفید می‌ترسد» و به نظر می‌رسد مدیران باشگاه پرسپولیس بابت ماریو بودیمیر چشم‌شان ترسیده باشد! به ویژه که قبل از او از دی‌کارمو تا تادئو و مهاجمان سوریه‌ای و... اوکراینی‌ها همه و همه هنر‌های خرید در همین باشگاه بوده‌اند!

گابریل کالدرون هم یک فوروارد آرژانتینی و یک برزیلی را مد نظر دارد و به مدیران باشگاه هم این موضوع را انتقال داده است. از ما نشنیده بگیرید، اما شنیدیم مدیران باشگاه پرسپولیس به سرمربی آرژانتینی گوشزد کرده‌اند مراقب خرید مهاجم جدید باشد، چون پرسپولیسی‌ها دل خوشی از جذب مهاجم خارجی ندارند! مدیران باشگاه پرسپولیس به جانشین برانکو گفته‌اند سرمربی کروات در نقل و انتقالات نیم‌فصل ماریو بودیمیر هموطنش را با سروصدای فراوان به ایران آورد، اما او فقط توانست ۲ گل برای این تیم بزند؛ یکی در لیگ برتر و یکی هم در لیگ قهرمانان آسیا! اینکه گابریل کالدرون هم برای خرید مهاجم آرژانتینی یا خارجی دست به عصا شده به همین خاطر است. سرمربی آرژانتینی متوجه شده خرید مهاجمی در اندازه‌های ماریو بودیمیر ممکن است باعث تحریک و عصبانیت هواداران خشمگین پرسپولیس شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۲۴۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان