//
کدخبر: ۱۹۷۴۱۲ //

آقای پرحاشیه و مغضوب قید حضور پرسپولیس را زد + عکس

ستاره پرحاشیه فوتبال ایران قید بازگشت به جمع سرخ‌پوشان را زد.

آقای پرحاشیه و مغضوب قید حضور پرسپولیس را زد + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

رامین رضاییان فصل گذشته با حضور در لیگ ستارگان قطر و ارائۀ نمایش درخشان و چشمگیر باعث شد تا چند تیم لیگ قطری و اروپایی پیشنهاداتی را برای او مطرح کنند. کما اینکه الشحانیه نیز با پیشنهاد مالی بهتری در انتظار است تا او فصل آینده را نیز با پیراهن آبی این تیم ادامه دهد.

مدیران پرسپولیس تا به این لحظه موفق به مذاکره و صحبت با این بازیکن نشده‌اند و تنها در گفتگو با مدیربرنامه این بازیکن نظرش را جویا شده‌اند که با پاسخ روشنی از سوی مدیربرنامه او همراه نشده است. با این حال چیزی که به واقعیت نزدیک‌تر است عدم بازگشت رامین رضاییان به فوتبال ایران برای فصل آینده است. بازیکنی که اکنون حداقل در فوتبال قطر مشتریانی برای خود دست و پا کرده و از نظر مالی نیز شرایط بهتری در صورت ادامه حضور در انتظار او خواهد بود.

-509219

 

البته تصمیم نهایی طارمی برای نیامدن به پرسپولیس رضاییان را نیز کاملاً به یقین رساند که فوتبال خود را در خارج از مرزهای ایران ادامه دهد تا شاید در آینده دوباره این دو بازیکن با پیراهن پرسپولیس در کنار یکدیگر به میدان بروند. این مدافع ملی‌پوش و پرحاشیه در دوران حضور برانکو در پرسپولیس به مرد مغضوب این تیم دل شده بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۷۴۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان