//
کدخبر: ۱۹۴۲۱۶ //

جدیدترین پیغام شفر برای استقلالی ها ؛ تهدید سنگین پیرمرد آلمانی برای آبی ها !

استقلال در حین مذاکره با آندره‌آ استراماچونی پرونده وینفرد شفر را هم جلو می‌برد تا بتواند به نوعی از کمند پرداخت غرامت به او فرار کند.

جدیدترین پیغام شفر برای استقلالی ها ؛ تهدید سنگین پیرمرد آلمانی برای آبی ها !
به گزارش فرتاک نیوز،

وینفرد شفر با حرفه‌ای‌گری خاصی دنبال آن است که هم از استقلال پول بگیرد و هم با بن‌یاس امارات قرارداد ببندد. در همین رابطه عصر دیروز اخبار جدیدی از دبی پیرامون قرارداد شفر با اماراتی‌ها به گوش‌مان رسید که در نوع خودش جالب توجه است.

توافق ۷۰۰ هزار دلاری

اخبار رسیده از دبی حاکی است وینفرد شفر و مقامات بن‌یاس به توافق نهایی نزدیک شده‌اند و شاید مذاکرات‌شان طی روز‌های آینده به عقد قرارداد منجر شود. این‌طور که پیداست، اماراتی‌ها پیشنهادی ۷۰۰ هزار دلاری به سرمربی معزول استقلال ارائه کرده‌اند. رقمی که در نوع خودش بسیار قابل ملاحظه است و همین مسئله شفر را در موضعی قرار داده که حالا فکر می‌کند بیشتر از قبل می‌تواند برای استقلال تعیین تکلیف کند.

۵۰۰ هزار دلار بدهید تا شکایت نکنم

وینفرد شفر سرمربی سابق استقلال به محض دریافت این پیشنهاد برای آبی‌ها پیغام داد که اگر شرایطش احراز شود، حاضر است قضیه را با توافق حل کند و سراغ فیفا نرود. شفر به استقلالی‌ها گفته قراردادش با بن‌یاس ۷۰۰ هزار دلار است و، چون با استقلال قراردادی به ارزش یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار (بابت فصل بعد) دارد، حاضر است در صورت دریافت ۵۰۰ هزار دلار، قید شکایت از استقلال را بزند، اما در غیر این صورت سراغ فیفا خواهد رفت. البته خبر‌های رسیده حاکی است استقلالی‌ها یکی از دوستان خود را در دبی مأمور کرده‌اند در مورد قرارداد شفر تحقیق کند و ببیند آیا راست می‌گوید و واقعاً اماراتی‌ها این پول را به او می‌دهند یا نه؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۴۲۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان