//
کدخبر: ۱۸۳۷۱۱ //

وقتی که شفر شخصیت خود را پیش چشم همه ترور کرد!

وینفرید شفر سرمربی استقلال رفتاری را انجام داد که به هیچ عنوان در شأن او نبود.

وقتی که شفر شخصیت خود را پیش چشم همه ترور کرد!
به گزارش فرتاک نیوز،

 وینفرید شفر سرمربی سابق استقلال تهران، در اقدامی عجیب و به دور از انتظار، هنگامی که رسماً متوجه شد که مراسم معارفۀ فرهاد مجیدی در اتاق مدیریت آبی‌ها برگزار شده است، با دوربین فیلمبرداری به همراه پسرش راهی تمرینات استقلال شد تا از ممانعت به عمل آوردن مسئولین باشگاه از ورودش فیلم ضبط کند و به مراجع رسمی فیفا ارائه بدهد که حسابی شأن و شخصیت او را تحت الشعاع قرار داد.

این رفتار را پیش‌تر به شکلی زننده از سوی برخی مربیانی که با یکدیگر درگیری داشتند دیده بودیم و هرگز کسی باور نمی‌کرد که جنتملنی چون شفر دست به چنین اقدام عجیبی بزند و اعتبار خود را نزد شاگردانش به حراج بگذارد! اگر حتی شفر به دنبال آن بوده باشد که اسنادی را ضمیمه پروندۀ شکایت خود از استقلال به فیفا کند، باز هم رفتار او نادرست بوده است، چرا که رفتار باشگاه استقلال کاملاً حقانیت را به او می‌داد تا به تمام حق و حقوقش دست پیدا کند اما با این رفتار او اندک باقی‌ماندۀ محبوبیتش را هم از دست داد.

شفر شاید یک آلمانی باشد، اما پس از گذشت یکسال حضور او در ایران، وینفرید دیگر یک ایرانی کاربلد است و به خوبی راه و چاه رفتار با مدیران استقلالی را می‌داند، همین رفتار او نیز پیرو همین سیاست بوده است، اما آیا او وجهۀ خود را نزد اروپایی‌ها خراب نکرد؟! آیندۀ کاری شفر با این رفتار کاملاً آماتورگونه زیر سوال نخواهد رفت؟! شفر به دنبال چه بود؟ اثبات اشتباه استقلالی‌ها با رفتاری اشتباه‌تر؟!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۷۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان