//
کدخبر: ۱۹۳۴۲۳ //

صحبت های تاج درباره اتفاقات و مسایل فوتبال ایران

رئیس فدراسیون فوتبال امروز در یک نشست خبری درباره مسایل مهمی که در فوتبال ایران رخ داده است صحبت کرد و آغاز صحبت هایش به ماجرای بازی پرحاشیه فینال جام حذفی پرداخت.

صحبت های تاج درباره اتفاقات و مسایل فوتبال ایران
به گزارش فرتاک نیوز،

 مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران، امروز یک نشست خبری برگزار کرد و رودرروی خبرنگاران و رسانه ها درباره اتفاقات و مسایل فوتبال ایران حرف زد. تاج در ابتدای صحبتش به ماجرای فینال جام حذفی پرداخته و گفت:«  ضمن اظهار تأسف بابت اتفاقات فینال جام حذفی باید بگویم که این اتفاقات نباید در حوزه فوتبال صورت بگیرد. من از همه هواداران فوتبال عذرخواهی می‌کنم و در اینجا سعی می‌کنم برخی از واقعیت‌ها که به وجود آمده بود و در آینده هم ممکن است به وجود بیاید را شرح بدهم.» او افزود:« ببنیدظرفیت ورزشگاه فولاد 30500 نفر بود که 20500 نفر بلیط فروش رفته یعنی یک سوم ورزشگاه خالی بوده است بقیه  آن  بین پرسپولیس و داماش به مساوی تقسیم شد.»

 

او ادامه داد:« اگر پشت درهای ورزشگاهی جمعیت بیاید حتی بدون بلیط ما نمی توانیم آن ها را راه ندهیم.این مخلص کلام است.» تاج همچنین گفت:«این حرف های نیروی انتظامی است که کاملا حرف های درستی است. آن ها به ما گفته اند کسانی که بدون بلیط می آیند را  نمی توانیم به عنوان اغتشاش گر با گاز اشک آوز متفرق کنیم. این ها مردمی هستند که برای یک بازی فوتبال آمده اند و ما نمی توانیم آن ها را پشت در نگه داریم.» او افزود:« با توجه به اتفاقاتی که افتاد نمی توانیم به مردم بگوییم این آخرین بار بود چنین اتفاقی می افتد. قطعا این آخرین بار نیست و بازهم این اتفاقات خواهد افتاد.»

 

رئیس فدراسیون همچنین گفت:« نسبت به گذشته خیلی مسائل بهتر شده اما چیزی که در اختیار فدراسیون نیست، امنیت ورزشگاها است. ایراد سازمان لیگ و دوستان این بوده که واجا و ناجا و برخی از دستگاه های امنیتی، ورزشگاه های قدیمی تر بوده اما سازمان لیگ اعلام کرده بود که بازی باید در شهدای فولاد برگزار شود. البته روز گذشته برخی از دوستان در اظهار نظر خود اعلام کردند چه بهتر که فینال در این ورزشگاه برگزار شد زیرا اطراف آن ورزشگاه باز بود و امکان وقوع هر اتفاقی بود.»

 

او اضافه کرد:« آنچه که مسلم است، باز هم تکرار می کنم که هیچگونه امنیت ورزشگاه ها در اختیار فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نیست. فدراسیون فوتبال نیز تا بحث بلیت فروشی به شیوه استاندارد و مشخصا بلیت درب منزل فروخته شده که کاملا متوجه شویم چند نفر وارد ورزشگاه شدند، ورود نمی کند.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۳۴۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان