//
کدخبر: ۱۸۳۶۵۴ //

حدادی فر: منصوریان برای ذوب آهن خیلی زحمت کشید

قاسم حدادی‌فر، کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: منصوریان بعد از حضور در ذوب‌آهن همه چیز را تغییر داد و مهمترین موضوع همدلی بازیکنان بود که نقش مهمی در نتیجه‌گیری تیم داشت.

حدادی فر: منصوریان برای ذوب آهن خیلی زحمت کشید
به گزارش فرتاک نیوز،

قاسم حدادی‌فر درباره وضعیت فعلی ذوب‌آهن در آستانه بازی با سایپا گفت: بعد از پیروزی برابر تراکتورسازی، تیم ما در شرایط خوبی قرار دارد. ما در لیگ برتر توانستیم تا حدودی نتایج گذشته را جبران کنیم، ولی چهار بازی پایانی هم برای‌مان بسیار مهم است و باید خوب امتیاز بگیریم تا رده ششم را به دست بیاوریم. بازی با سایپا هم سخت است، ولی ما میزبان هستیم و باید سه امتیاز را بگیریم.

وی با اشاره به تأثیر حضور منصوریان در ذوب‌آهن تأکید کرد: این مربی از روزی که به ذوب‌آهن آمد، همه چیز را تغییر داد. خیلی چیزها در رختکن، بازی‌ها، تمرینات و ... تغییر کرد و مهمترین موضوع همدلی بازیکنان است که نقش مهمی در نتیجه‌گیری تیم داشته. ما در تمامی بازی‌ها برای هم می‌جنگیم تا تیم نتیجه بگیرد و خوشبختانه در این مدت نتایج خوبی هم گرفته‌ایم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به وضعیت تیمش در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: صعود ما هنوز قطعی نشده است. ما باید از دو بازی آینده یک امتیاز بگیریم و با توجه به شرایطی که امسال در بازی‌های لیگ برتر داشتیم، صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان برای‌مان مهم است.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این پرسش که «آیا علیرضا منصوریان در این تیم خواهد ماند؟»، اظهار داشت: این مسائل به خود منصوریان و باشگاه برمی‌گردد. فقط این را بگویم که این مربی برای تیم ما خیلی زحمت کشید و امیدوارم در فصل آینده اتفاقات خوبی برای ذوب‌آهن رخ دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۶۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان