//
کدخبر: ۱۸۳۴۲۹ //

مطهری: گروهی که صدرنشین لیگ عربستان در آن حضور دارد، گروه ضعیفی است؟

ارسلان مطهری، مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن تأکید کرد که این تیم در لیگ قهرمانان آسیا در گروه ضعیفی قرار نگرفته است.

مطهری: گروهی که صدرنشین لیگ عربستان در آن حضور دارد، گروه ضعیفی است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

ارسلان مطهری با اشاره به پیروزی 2 بر صفر تیمش برابر تراکتورسازی اظهار داشت: ما به این برد خانگی نیاز داشتیم. قبلاً هم گفته بودم که در لیگ برتر دنبال امتیاز جمع کردن هستیم تا بتوانیم خودمان را به رده‌های بالاتر برسانیم. ما در این بازی نمایش بسیار خوبی داشتیم و با آگاهی از نقاط ضعف و قوت حریف توانستیم سه امتیازی مهم بگیریم. تراکتورسازی هم تیم خوبی است، ولی خدا را شکر که در این بازی هم روند صعودی تیم‌مان ادامه پیدا کرد.

وی با اشاره به پیروزی تیمش برابر الوصل امارات که باعث شد صعود این تیم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تقریباً قطعی شود، عنوان کرد: ما برابر تیمی بازی داشتیم که برخی منتقدان که دنبال چیزهای دیگری هستند، اعتقاد داشتند که تیم ضعیفی است. آنها به این فکر نمی‌کنند که ما خوب بازی کردیم و به دنبال این هستند که حریف‌مان را ضعیف جلوه دهند.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان همچنین خاطر نشان کرد: همین الوصل توانست النصر عربستان را شکست بدهد، تیمی که صدرنشین لیگ عربستان است. گروهی که صدرنشین لیگ عربستان در آن حضور دارد، گروه ضعیفی است؟ ما در این گروه با 10 امتیاز هنوز مطمئن به صعود نیستیم. این گروه پیچیده‌ترین گروه است و در برخی گروه‌ها تیم‌های صعود کننده تا حدودی مشخص هستند.

مطهری همچنین به اهداف تیمش در دیدارهای پیش رو اشاره کرد و گفت: در لیگ قهرمانان آسیا به دنبال دو برد در دو بازی آینده هستیم. ما به این فکر نمی‌کنیم که صعودمان قطعی شده است، ما می‌خواهیم بازی‌های بعدی را هم ببریم تا شخصیت تیمی ذوب‌آهن را بالاتر ببریم.

وی درباره اینکه آیا تیمش پتانسیل صعود به مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا را دارد یا خیر، تصریح کرد: با این بازیکنان و اتحادی که در تیم ما ایجاد شده است و همچنین با کادر مدیریتی و کادر فنی که در اختیار داریم، مطمئنم که رفته رفته بهتر خواهیم شد. ما دنبال این هستیم که تمام فوتبالدوستان ایرانی از بازی‌های ما لذت ببرند. آقای آذری، مدیرعامل باشگاه هم تلاش می‌کند و زحمت می‌کشد تا تیم آرامش داشته باشد، هر چند که برخی مسائل هم ایجاد می‌شود که دوست ندارم الان در موردش صحبت کنم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان یادآور شد: ما در پلی‌آف دو تیم پرقدرت یعنی الغرافه و الکویت را شکست دادیم و در مرحله گروهی هم نتایج بسیار خوبی گرفتیم. برخی برای منفعت خودشان و افراد دیگر صحبت می‌کنند و البته من برای‌شان احترام قائلم، ولی باز هم می‌گویم ما خوب هستیم که حریفان ضعیف به نظر می‌رسند. آنهایی که معتقدند گروه ما ضعیف است، بروند و رقم قرارداد بازیکنان الوصل را ببینند. تیم‌های الکویت، الغرافه و النصر هم چنین شرایطی دارند و اگر تیمی ضعیف باشد این‌طور به بازیکنانش پول نمی‌دهد. وقتی تیمی خرید میلیاردی می‌کند، مطمئناً تیم پرقدرتی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۴۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان