//
کدخبر: ۱۸۲۵۱۹ //

فنونی زاده:شفر باید برای بازی با پدیده از یک ترکیب ایده آل استفاده کند

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه این تیم در دیدار برابر الهلال بسیار ناهماهنگ بود و حریف به خوبی آبی‌پوشان را آنالیز کرده بود گفت: نوسانی که تیم شفر دارد عجیب است.

فنونی زاده:شفر باید برای بازی با پدیده از یک ترکیب ایده آل استفاده کند
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی فنونی زاده در گفتگو با خبرنگار در خصوص شکست استقلال برابر الهلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان گفت: استقلال خوب نبود و همین مسئله باعث شکست این تیم شد. درست برعکس بازی رفت در بازی برگشت هیچ هماهنگی ای وجود نداشت و من هنوز متوجه نشدم چرا تیم شفر اینقدر نوسان و افت و خیز دارد. آیا هنوز او نتوانسته به یک ترکیب ثابت دست پیدا کند.

هافبک پیشین استقلال افزود: الهلال به خوبی استقلال را آنالیز کرده بود و من تعجب می‌کنم چرا ما این کار را انجام نداده بودیم. یک اشتباه از خط دفاع باعث شد که تک گل بازی زده شود و هرچه استقلال بعد از ۱۰ نفره شدن الهلال تلاش کرد نتوانست به گل دست یابد.

فنونی زاده خاطرنشان کرد: شاید بهترین موقعیت استقلال نصیب ایسما شد که او هم با بی دقتی این موقعیت را از دست داد. در مجموع باید بپذیریم حضور دو هافبک دفاعی و ارائه یک بازی تدافعی کار را برای ما سخت کرد و باعث شد که برابر الهلال شکست بخوریم.

هافبک پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا می‌توانیم به مرحله بعد صعود کنیم یا خیر؟ گفت: شرایط سخت است. حالا الهلال و الدحیل امتیازات خوبی را کسب کرده اند و بعید می دانم بتوانیم با این وضعیت به دور بعد صعود کنیم مگر اینکه هم العین و هم الدحیل را شکست داده تا شاید امیدی برای صعود به دور بعد داشته باشیم.

وی در خصوص عملکرد ذوب آهن و پرسپولیس در لیگ قهرمانان هم بیان کرد: پرسپولیس شرایطی مشابه استقلال دارد. آنها هم صعودشان به اما و اگر ربط پیدا کرده است اما خوشبختانه ذوب آهن تنها نماینده ما که با اقتدار به پیش می‌رود و تقریباً صعودش به دور بعد حتمی شده است. شاید هیچ کس از ذوب آهن انتظار چنین نتیجه‌ای نداشت اما این تیم بدون استرس و حاشیه، پیروزی‌های خوبی به دست آورد و حالا تقریباً راهی مرحله بعد شده است.

فنونی زاده در خصوص دیدار روز شنبه آبی پوشان برابر پدیده مشهد، اظهار داشت: این بازی سکوی قهرمانی استقلال است. اگر بتواند پدیده را در مشهد شکست دهد، شرایط خوبی برای قهرمانی خواهد داشت. زیرا پرسپولیس، سپاهان و تراکتور باید برابر یکدیگر به میدان بروند و این می‌تواند یک وضعیت خوب را برای استقلال به وجود بیاورد. مطمئناً اگر بازی روز جمعه پرسپولیس و سپاهان به تساوی بینجامد می‌تواند یک موقعیت خوب برای استقلال باشد تا فاصله امتیازی خود را با پرسپولیس کمتر کند.

هافبک پیشین استقلال در پایان خاطرنشان کرد: شفر باید برای بازی با پدیده از یک ترکیب ایده آل استفاده کند. بازیکنان را برای این دیدار از لحاظ روحی و روانی آماده کرده و سعی کند باخت الهلال را فراموش کرده تا با روحیه خوب به مصاف پدیده برود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۲۵۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان