//
کدخبر: ۱۸۱۷۳۳ //

جذابیت های لیگ هجدهم تمامی ندارد

لیگ هجدهم یکی از جذاب‌ترین ادوار لیگ است و هرچه به پایان فصل نزدیک می‌شویم، شگفتی‌ها بیشتر می‌شود.

جذابیت های لیگ هجدهم تمامی ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

 جمعه پدیده و تراکتورسازی، دو مدعی قهرمانی یک بر صفر شکست خوردند تا صدر جدول دوباره به هم بریزد.
شکست پدیده مقابل نساجی تیم مشهدی را از سهمیه دورتر کرد و باخت خانگی تراکتورسازی مقابل پیکان امیدهای این تیم برای قهرمانی را به حداقل رساند. هر دو تیم در زمین برتری نسبی داشتند، ولی در یک صحنه غافلگیر شدند و دیگر فرصتی برای جبران پیدا نکردند.
بعد از باخت غیرمنتظره در رشت، همه منتظر واکنش تراکتورسازی بودند و انتظار می‌رفت این تیم تلافی ناکامی هفته قبل را سر پیکان خالی کند. تیم فرکی بعد از سه شکست متوالی ظاهرا حریف مناسبی بود تا تراکتور را از بحران خارج کند، ولی فوتبال روی عجیبش را نشان داد و این تیم توانست با سه امتیاز به تهران برگردد.
غافلگیری بزرگ این بازی درون دروازه بود که جانشین فروزان هم هواداران را ناامید کرد. اخباری با تشویق فراوان هواداران وارد ورزشگاه شد، ولی روی تنها موقعیت پیکان واکنش بدی داشت و تسلیم شد. کنار هم گذاشتن اتفاقات این دو بازی نشان می‌دهد که شاید زنوزی در متهم کردن فروزان عجله کرد.
در هفته بیست و ششم تنها دو مدعی قهرمانی (استقلال و سپاهان) توانستند به سه امتیاز برسند و سه تای دیگر (پرسپولیس، تراکتور و پدیده) امتیاز از دست دادند. همین نشان می‌دهد که هنوز برای پیش‌بینی قهرمان مسابقات کمی زود است و احتمالا در چهار هفته باقی‌مانده هم شاهد نتایج عجیبی خواهیم بود، بخصوص اینکه این پنج تیم چند بازی مستقیم با  یکدیگر دارند.
مسابقات هفته بعد لیگ برتر حتی می‌تواند از این هفته هم عجیب‌تر باشد. پرسپولیس - سپاهان و پدیده - استقلال دو بازی حساسی است که می‌تواند یک بار دیگر ترتیب تیم‌های بالای جدول را تغییر بدهد. تراکتورسازی هم در زمین ذوب‌آهن که یازده بازی را نباخته کار سختی دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۱۷۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان