//
کدخبر: ۱۷۹۶۷۴ //

سپاهان ۰ - استقلال ۱؛ بازگشت استقلال به لیگ؛ جادوی پاتوسی در نقش جهان

دیدار تیم های استقلال و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر با برتری استقلال به پایان رسید.

سپاهان 0 - استقلال 1؛ بازگشت استقلال به لیگ؛ جادوی پاتوسی در نقش جهان
به گزارش فرتاک نیوز،

در دقیقه 3 ارسال خطرناک پاتوسی را مدافعین سپاهان به خوبی دور کردند. در دقیقه 6 با حرکت ترکیبی بازیکنان استقلال پاس فرشید اسماعیلی به ایسما رسی که شوت خطرناک این بازیکن را پیام نیازمند در اختیار گرفت. در دقیقه ارسال خطرناک سعید آقایی را سید حسین حسینی به خوبی با مشت دور کرد.

در دقیقه 18 ارسال بسیار خطرناک مهرداد محمدی میلیمتری به کی روش استنلی نرسید تا بتواند دروازه را باز کند. در دقیقه 20 ضربه سر خطرناک کی روش استنلی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت. در دقیقه 23 شوت سنگین کومان را سید حسین حسینی به خوبی راهی کرنر کرد. در دقیقه 28 شوت بسیار خطرناک پاتوسی با فاصله کمی از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.

در دقیقه 47 شوت از راه دور فرشید اسماعیلی با فاصله از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت. در دقیقه 53 ضربه سر دانشگر روی ارسال پاتوسی به بیرون رفت. در دقیقه 60 در عمق خط دفاعی استقلال توپ به علی قربانی رسید که شوت این بازیکن از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

 در دقیقه 74 شوت زیبای گادوین منشا را پیام نیازمند زیباتر راهی کرنر کرد. در دقیقه 79 بهترین موقعیت بازی را سجاد شهباززاده میلیمتری از بالای دروازه به بیرون زد.

دقایقی بعد این نوبت شاگردان قلعه‌نویی بود که جواب این حمله استقلالی‌ها را بدهند. حرکت سعید آقایی از سمت چپ با سانتر این بازیکن همراه شد که غفلت زکی‌پور باعث شد تا شهباززاده در موقعیت خوبی قرار بگیرد اما ضربه‌سر این مهاجم به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

در آخرین لحظات بازی، استقلال روی حرکت دیدنی پاتوسی توانست در دقیقه 90+7 به گل برسد تا استقلال با این پیروزی به جمع مدعیان برگردد. این بازیکن روی کار خوب تبریزی و منشا و بعد از جا گذاشتن دو مدافع سپاهان، با یک شوت دقیقه دروازه سپاهان را باز کرد. البته استقلال در دقیقه 87 توانست دروازه استقلال را باز کند که زاهدی‌فر آن گل را مردود اعلام کرد.

با این تساوی، استقلال به رده سوم صعود کردو سپاهان با 46 امتیاز در به رده چهارم رفت.

 ترکیب دوتیم:

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، محمد ایرانپوریان، عزت الله پورقاز، خالد شفیعی، سعید آقایی، مهدی کیانی، محسن مسلمان، ولادیمیر کومان، مهرداد محمدی، سجاد شهباززاده، کی‌روش استنلی.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، خسرو حیدری؛ محمد دانشگر، پژمان منتظری، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، امید نورافکن، داریوش شجاعیان، پاتوسی، فرشید اسماعیلی و ایسما

نویسنده: محمدتقی یاهو

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۶۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان