//
کدخبر: ۱۷۸۶۶۲ //

تابش: بازیکنان سپاهان باید با آرامش بازی‌ها را ادامه دهند

مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: تیم ما یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی است و بازیکنان سپاهان نباید بابت قهرمانی استرس داشته باشند.

تابش: بازیکنان سپاهان باید با آرامش بازی‌ها را ادامه دهند
به گزارش فرتاک نیوز،

مسعود تابش با اشاره به شرایط این روزهای سپاهان گفت: تیم ما وضعیت خوبی دارد و در بازی‌های گذشته هم از لحاظ فنی نمایش خوبی داشتیم، ولی مسئله مهم این است که موقعیت‌های حساسی را در طول بازی از دست می‌دهیم و حتی دو پنالتی ما هم گل نشده است. احساس من این است که شاید بازیکنان بابت قهرمانی تحت فشار قرار گرفته‌اند، ولی من با آنها صحبت کردم و معتقدم که بازیکنان ما نباید بابت قهرمانی استرس داشته باشند.

وی ادامه داد: تیم ما برای قهرمانی شرایط خوبی دارد و یکی از شانس‌های اصلی هستیم. شش بازی و 18 امتیاز هم باقی مانده است که می‌توانیم به نحو احسن از این شش بازی استفاده کنیم. بازیکنان سپاهان باید با آرامش بازی‌ها را ادامه دهند و نکته مهم این است که نباید تمرکز خودمان را از دست بدهیم.

تابش با اشاره به بازی مقابل استقلال که روز جمعه در اصفهان برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: معمولاً بازی‌های سپاهان برابر استقلال و پرسپولیس جذاب و هیجان‌انگیز است. مطمئناً این بازی هم جذاب خواهد شد و تمام هدف ما این است که سه امتیاز این بازی خانگی را کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در واکنش به اینکه برخی معتقدند شانس قهرمانی تراکتورسازی به دلیل بازی‌های آسانی که در پیش دارد زیاد است، عنوان کرد: در لیگ برتر بازی با هیچ تیمی آسان نیست و همه‌ی بازی‌ها در فاصله شش هفته مانده به پایان لیگ حساس و تعیین‌کننده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امیر قلعه‌نویی فصل آینده هم در سپاهان می‌ماند یا خیر، خاطرنشان کرد: قلعه‌نویی برای فصل آینده هم با باشگاه سپاهان قرارداد دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۸۶۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان