//
کدخبر: ۱۷۸۶۳۰ //

سپیدرود حق اشتباه در بازی‌های آتی لیگ را ندارد

هافبک تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به اینکه هواداران سپیدرود برگ برنده این تیم مقابل تراکتورسازی هستند گفت: نتایج ضعیف سپیدرود را با کسب سه امتیاز مقابل تراکتورسازی تبریز جبران می‌کنیم.

سپیدرود حق اشتباه در بازی‌های آتی لیگ را ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

مهرداد بایرامی با اشاره به دیدار حساس این تیم مقابل تراکتورسازی اظهار کرد: تراکتورسازی تیمی پرمهره بود و سه کاپیتان تیم ملی در این تیم توپ می‌زنند ولی سپیدرود در رشت و مقابل دیدگان هواداران خودی بازی کرده و هوادارانمان برگ برنده سپیدرود مقابل تراکتورسازی هستند.

وی با بیان اینکه سپیدرود حق اشتباه در بازی‌های آتی لیگ را ندارد خاطرنشان کرد: نتایج ضعیف سپیدرود را با کسب سه امتیاز مقابل تراکتورسازی تبریز جبران کرده و هوادارانمان را خشنود می‌کنیم، بازی رفت مقابل تراکتورسازی در دقیقه 96 گل دریافت کرده و حقمان شکست مقابل این تیم نبود.

هافبک تیم فوتبال سپیدرود رشت با اذعان به نتایج خوب سپیدرود در چهار هفته اخیر تصریح کرد: مقابل تیم‌های نفت آبادان، ذوب‌آهن اصفهان، پرسپولیس و پیکان تهران بازی خوبی از خود به نمایش گذاشته و این نمایش خوب را در دیدار مقابل تراکتورسازی تکرار می‌کنیم، مقابل تراکتور برای کسب پیروزی به میدان رفته و هدفی جز کسب سه امتیاز مسابقه نداریم.

بایرامی با اذعان به جایگاه نامناسب سپیدرود در جدول رده‌بندی تأکید کرد: به دلیل حضورمان در مکان پانزدهم جدول، نیاز مبرمی به کسب پیروزی داشته و در شرایط فعلی کسب نتیجه تساوی مقابل رقبا دردی از سپیدرود دوا نمی‌کند.

وی با بیان اینکه چندین فصل در تیم‌های تبریزی توپ زده است گفت: بازی مقابل تیم سابقم هیجان خاصی برایم دارد و با تمام توان مقابل این تیم به میدان می‌روم، برای تراکتورسازی در ادامه فصل آرزوی موفقیت داشته ولی سه امتیاز دیدار جمعه از آن ِ سپیدرود رشت است.

هافبک مهاجم سپیدرود با اذعان به آمار ضعیف خط حمله سرخ‌های شهر باران تصریح کرد: برای به ثمر رساندن گل نیاز به تغذیه مناسب بازیکنان هجومی بوده و تیم‌هایی نظیر پرسپولیس در طول بازی موقعیت‌های پرشماری خلق می‌کنند، در هفته‌های پایانی لیگ تمامی تیم‌ها برای کسب امتیاز به میدان می‌روند و مهم کسب پیروزی در مسابقات است.

بایرامی با اشاره تأثیر مثبت دست‌نشان در تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: بازیکنان سپیدرود در مقطعی از فصل مشکل عدم اعتمادبه‌نفس پیدا کردند و این مشکل ناشی از خود بازیکنان بود، آقای دست‌نشان ازنظر روحی روانی تأثیر بسزایی روی بازیکنان داشته و اعتمادبه‌نفس را به بازیکنان بازگرداندند.

وی با بیان اینکه هواداران نقطه قوت سپیدرود رشت هستند تصریح کرد: در تیممان اسامی بازی نمی‌کند و هر بازیکنی که در تمرین بهتر عمل کند چه بازیکن 15 ساله باشد چه بازیکن باتجربه‌تر به بازی گرفته می‌شود، به پیروزی مقابل تراکتورسازی بسیار خوش‌بین بوده و از هوادارانمان می‌خواهیم در دیدار جمعه نیز به‌سان گذشته حامی سپیدرود باشند، سپیدرود در فوتبال کشورمان تنها بوده و تنها دل‌خوشی‌مان به هوادارانمان است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۸۶۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان