//
کدخبر: ۹۶۷۱ //

اسماعیلی‌فر: دلم برای هواداران ذوب‌آهن می‌سوزد/ کسی به این توجه نمی‌کند که زیبا بازی می‌کنیم

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اعتقاد دارد که تیمش در بازی با استقلال تهران فوق‌العاده بازی کرده، اما نتیجه نگرفته است.

 اسماعیلی‌فر: دلم برای هواداران ذوب‌آهن می‌سوزد/ کسی به این توجه نمی‌کند که زیبا بازی می‌کنیم

دانیال اسماعیلی‌فر درباره شکست ذوب‌آهن مقابل استقلال در ورزشگاه فولادشهر گفت: معمولاً صحبت کردن بعد از باخت خیلی سخت است، خصوصاً اگر تیمت خوب بازی کرده باشد. ما می‌دانیم فوتبال بالا و پایین دارد و چند هفته خوب نتیجه نگرفتیم، اما باید بگویم که ذوب‌آهن از لحاظ فنی مشکل خاصی ندارد. ما خوب بازی می‌کنیم، اما نتیجه نمی‌گیریم که این بسیار دردناک است. در این مسابقه هم فوق‌العاده بازی کردیم، اما متأسفانه نتیجه نگرفتیم.

وی ادامه داد: شکست خوردن در سه بازی پیاپی طبیعتاً ناراحت‌کننده است. متأسفانه در فوتبال فقط نتیجه مهم است و ما با وجود بازی خوب چند هفته‌ای هست که نتیجه نمی‌گیریم. کسی به این توجه نمی‌کند که ذوب‌آهن زیبا بازی می‌کند و همه فقط نتیجه را می‌بینند. من نمی‌خواهم بگویم استقلال تیم ضعیفی است و آنها درنهایت سه امتیاز را گرفتند، اما همه دیدند که چگونه فوتبال بازی کردیم.

اسماعیلی‌فر همچنین تصریح کرد: ما باید حرفه‌ای فکر کنیم و به فکر بازی حساس مقابل العین امارات باشیم. بازی در لیگ قهرمانان آسیا فضای متفاوتی دارد و باید خیلی زود خودمان را آماده این بازی کنیم. من معتقدم تیمی که زحمت می‌کشد و خوب بازی می‌کند بالاخره نتیجه‌اش را می‌بیند و مطمئناً شرایط تیم ما عوض خواهد شد.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان افزود: من فقط دلم برای هواداران ذوب‌آهن می‌سوزد و مقابل آنها شرمنده هستیم. ما همان تیمی بودیم که پرسپولیس را بردیم و اولین باخت را به آنها تحمیل کردیم، پس این پتانسیل را داریم که از این شرایط بیرون بیاییم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما باید به فکر بازی حساس با العین باشیم. آنها یکی از پولدارترین تیم‌های آسیا هستند، ولی ما هم نماینده ایران هستیم و امیدوارم در این بازی نتیجه خوبی بگیریم.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۶۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان