//
کدخبر: ۱۷۷۸۶۷ //
در مصاحبه با اسپورت

ستاره بارسا: به راحتی پیشنهاد رئال را رد کردم

سرجی روبرتو، ستاره جناح راست بارسا معتقد است که در کودکی پیشنهاد رئال مادرید را به خاطر بارسلونا رد کرده است.

ستاره بارسا: به راحتی پیشنهاد رئال را رد کردم
به گزارش فرتاک نیوز،

سرجی روبرتو فصل 15-2014 بود که با اعتماد لوئیس انریکه به تیم اول باشگاه راه یافت و برای خود جای ثابتی پیدا کرد. درخشش او در ال کلاسیکوی رفت آن فصل که به برتری 0-4 بارسا در برنابئو ختم شد، نام سرجی را بیش از پیش بر سر زبان ها انداخت و او حالا بازیکنی غیر قابل بحث در این باشگاه محسوب می شود.

سرجی در مصاحبه با نشریه اسپورت فاش ساخت که در کودکی از رئال هم پیشنهاد داشته است:« در آکادمی ناستیچ بودم و مدیر آکادمی رئال با مسئولان ناستیچ تماس گرفت و برای جذب من ابراز علاقه کرد. او از من درخواست کرده بود تا به مادرید بروم و تست بدهم. چند روز بعد بارسلونا واکنش نشان داد و درخواست مشابهی را مطرح کرد. به لاماسیا رفتم و در تست ها قبول شدم. واقعیت این است که رد پیشنهاد رئال برای من راحت بود چون از کودکی هوادار بارسا بودم و به تیمی دیگر فکر نمی کردم.»

سرجی همچنین به تمجید از لوئیس انریکه پرداخت و گفت:« من به نوعی فوتبالم را مدیون لوئیس انریکه هستم چرا که او ابتدا در تیم دوم به من اعتماد کرد و سپس با حضور او در تیم بزرگسالان، در تیم اول نیز به یک بازیکن مهم تبدیل شدم. حالا هم او در تیم ملی به من اعتماد کرده است. (با خنده) به نظر می رسد هرجا او برود، من را هم با خودش خواهد برد. در واقع لوئیس انریکه بخش مهمی از دوران فوتبالم را شامل می شود و این غیر قابل انکار است.»

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۸۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان