//
کدخبر: ۱۵۵۰۵۵ //

آخرین شایعات نقل و انتقالاتی بارسلونا در نیم فصل

بارسلونا همچنان به دنبال تقویت تیم خود در پنجره های انتقالاتی پیش رو است.

آخرین شایعات نقل و انتقالاتی بارسلونا در نیم فصل
به گزارش فرتاک نیوز،

در ادامه مهمترین اخبار و شایعات انتقالاتی پیرامون باشگاه بارسلونا در روزهای اخیر را مرور می کنیم:

اعتراف هم تیمی رابیو؛ جواب نه به بارسا سخت است

چند روز پیش بود که باشگاه پاری سن ژرمن و سرمربی این تیم به طور رسمی اعلام کردند که تا اطلاع ثانوی آدرین رابیو از حضور در ترکیب این تیم محروم است. دلیل این اتفاق خودداری این هافبک جوان فرانسوی از تمدید قرارداد با تیم پاریسی است. قرداد رابیو در پایان فصل پایان می یابد و او می تواند به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم جدیدی شود و این مسئله ای است که مدیران پاری سن ژرمن را به شدت عصبانی کرده به طوریکه او را تیم کنار گذاشته اند.

در همین حال، گفته می شود که بارسلونا مقصد بعدی رابیو است و توافقاتی هم بین دو طرف صورت گرفته است.

طبق گزارش اسپورت، مونیر هم تیمی رابیو در پاری سن ژرمن جدیدترین شخصی بود که در مورد وضعیت رابیو در پی اس جی اظهار نظر کرد و با تاکید بر اینکه او به پایان راه با این تیم رسیده، گفت:

    « آدرین بازیکن بزرگی است که به خاطر استعدادش می تواند در بهترین تیم های جهان عملکرد خوبی داشته باشد. این واقعیت که او یک پیشنهاد از یک باشگاه بسیار بزرگ دریافت کرده، چیزی نیست که برای یک بازیکن در این سن به آسانی قابل گذشت باشد و در چنین شرایطی جواب منفی دادن به چنین پیشنهادی دشوار است».

به نظر می رسد که اشاره مونیر به پیشنهاد بارسلونا به رابیو است و در حالی که هنوز چیزی رسمی نشده اما گویا باید حضور آدرین رابیو برای فصل بعد در بارسلونا را قطعی دانست.

یک جانشینی ایتالیایی برای والورده

قرارداد ارنستو والورده با بارسلونا در پایان فصل به اتمام می رسد و دو طرف هنوز برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده اند. همین مسئله باعث شده که شایعات در مورد آینده این مربی و جانشین احتمالی اش قوت بگیرد.

در جدیدترین گمانه زنی ها در این مورد از یک سرمربی جوان ایتالیایی به عنوان گزینه مد نظر سران باشگاه بارسلونا برای جانشینی والورده نام برده شده است. روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت در گزارشی نوشته است که بارسلونا وضعیت روبرتو دی زربی را زیر نظر دارد و با توجه به اینکه سبک تاکتیکی این مربی خیلی به بارسلونا نزدیک است، او را به عنوان جانشین بالقوه والورده در نظر گرفته اند.

دی زربی البته نامی آشنا در فوتبال اسپانیا هم محسوب می شود و تابستان گذشته تا یک قدمی برعهده گرفتن هدایت لاس پالماس هم پیش رفت اما مشکلات قراردادی با تیم سابقش یعنی پالرمو باعث شده که این اتفاق در آخرین لحظات به وقوع نپیوندد. این مربی ۳۹ ساله در حال حاضر هدایت ساسولو در سری آ ایتالیا را برعهده دارد و البته اگرچه سبک بازی تیمش هایش بسیار شبیه بارسلونا است اما رزومه نه چندان چشم گیر او شاید مانعی در سر راه او برای بر عهده گرفتن هدایت آبی اناری های کاتالونیا باشد.

رقابت بارسا با رئال و بایرن بر سر پدیده دورتموند

بارسلونا برای به خدمت گرفتن وینگر جوان دورتموند با رئال مادرید و بایرن مونیخ در رقابت است. طبق گزارش مارکا، بارسلونا که در سال ۲۰۱۷ وقتی جورد سانچو از سیتی جدا شد، خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن بود همچنان وضعیت وی را زیر نظر داشته و تحت تاثیر استعداد بالای او است. این بازیکن ملی پوش انگلیسی البته توجه رقیب سنتی بارسلونا یعنی رئالی ها را هم جلبه کرده و علاوه بر این بایرن مونیخ هم مانند همیشه به دنبال قاپیدن یکی دیگر از ستاره دورتموند است تا هم تیم خود را تقویت کرده و هم رقیب اصلی اش در بوندس لیگا را تضعیف کند.

با این شرایط بارسلونا رقابت دشواری برای جذب سانچو دارد. البته باشگاه دورتموند در نقل و انتقالات زمستانی به هیچ وجه حاضر به فروش این بازیکن جوان نیست و در صورت رضایت، مذاکرات برای فروش او در پایان فصل آغاز می شود.

جدایی رافینیا از بارسلونا در زمستان؟

در شرایطی که رافینیا به دلیل مصدومیت طولانی مدت از ترکیب بارسلونا کنار گذاشته شده اما رسانه های انگلیسی از احتمال پیشنهاد تاتنهام برای خرید این بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی نوشته اند. طبق گزارش دیلی اکسپرس، مائوریسیو پوچتینو به سبک بازی رافینیا علاقه مند بوده و این بازیکن برزیلی را به لحاظ تاکتیکی یک مهره مناسب برای تیم خود می داند و همین مسئله باعث شده که خواهان جذب وی باشد. با توجه به ترافیک بازیکن در خط میانی و خط حمله بارسلونا، این باشگاه هم تمایل زیادی به حفظ رافینیا ندارد و حتی در صورت مهیا نشدن شرایط در این زمستان، احتمالا این بازیکن در تابستان آینده از جمع آبی اناری ها جدا خواهد شد.

یک بمب غیرمنتظره

نام یک گزینه جذاب و غیرمنتظره هم در شایعات انتقالاتی بارسا مطرح شده و گفته می شود که بارسلونا به دنبال به خدمت گرفتن مارکوس راشفورد از منچستریونایتد است. طبق گزارش اکسپرس، راشفورد در اندیشه جدایی از منچستریونایتد در پایان فصل است و چندین باشگاه خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن هستند از جمله باشگاه بارسلونا.

طبق این گزارش اگرچه باشگاه های مانند رئال مادرید و میلان هم به دنبال به خدمت گرفتن این بازیکن جوان هستند اما پیشنهاد بارسلونا بیش از هر چیز توجه راشفورد را به خود جلب کرده و او آماده است که فصل آینده راهی نوکمپ شود.

البته این اولین باری نیست که رسانه های انگلیسی از احتمال پیوستن راشفورد به بارسلونا نوشته است. وی یکی از بازیکنان ناراضی در دوران مورینیو بود اما اگر حالا بتواند زیر نظر سرمربی جدید منچستریونایتد به روزهای خوب برگردد شاید نظرش عوض شده که راضی به ماندن در اولدترافورد شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۵۰۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان