//
کدخبر: ۱۷۶۰۳۷ //

جنجال در اردوی استقلال؛ تصمیم سرنوشت‌ساز شفر برای رحمتی و حسینی! +عکس

وینفرید شفر و دستیارانش در این روزها، درگیر ماجرایی قدیمی اما بسیار حساس شده‌اند.

جنجال در اردوی استقلال؛ تصمیم سرنوشت‌ساز شفر برای رحمتی و حسینی! +عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

از اولین جلسۀ تمرینات استقلال در سال 1398، دو سنگربان مطرح و با کیفیت آبی‌ها، سید مهدی رحمتی و سید حسین حسینی، با آمادگی مثال‌زدنی و فوق العاده مطلوبی در اردوی این تیم حاضر شده‌اند تا وینفرید شفر خود از تماشای دوئل دو سنگربان خود برای رسیدن به ترکیب اصلی دربی برابر پرسپولیس ذوق‌زده شود!

اما شفر در اتاق فکر خود با دستیارانش به طور دائم درگیر تصمیم نهایی است که با کمک مربی دروازه‌بان‌های خود اتخاذ خواهد شد؛ چرا که آمادگی بالای حسینی و رحمتی، عملاً او را در تنگنا قرار داده تا محاسبات اولیه‌اش برهم بریزد و با وسواس بیشتری به عملکرد آنها در تمرینات خیره شود، اتفاقی که در گذشته به ندرت رقم می‌خورد و این روزها حسابی برای پیرمرد آلمانی آبی‌ها مهم شده است.

-561201

سیدمهدی رحمتی و سیدحسین حسینی

اشکان نامداری، تصمیم نهایی را در ارتباط با قرار گرفتن حسینی یا رحمتی در ترکیب اصلی استقلال را به شخص شفر واگذار کرده است و تنها در گزارشات خود این نکته را ذکر کرده است: هردوی آنها در بهترین فرم ممکن قرار دارند! این گزارش خاص نامداری عرصه را بیش از همیشه بر شفر تنگ کرد تا او به سراغ مقایسۀ آنها در ویژگی‌هایشان برای دربی پیش رو برود.

از نگاه شفر، حسینی مقتدرانه می‌تواند با سوپرسیوهای خود به محافظت از دروازۀ استقلال بپردازد و فرصت طلبی که در درونش دارد می‌تواند برگ برندۀ مردانش باشد، اما او یک رهبر نیست و اگر جای مهدی رحمتی را پر کند، استقلال رهبر کاریزماتیک و محبوبِ فرهاد مجیدی را از دست خواهد داد که این مسئله می‌تواند تاثیراتی منفی بر روی خط دفاع آبی‌ها داشته باشد!

مجیدی که سابقۀ بازی با رحمتی را دارد، همواره از او به عنوان یک بازیکن کامل و موفق در استقلال یاد کرده و مشخصاً انتخابش برای این نبرد، رحمتی است، هرچند که او رابطۀ بسیار خوبی را هم با حسینی دارد و معقتد بر ارائۀ فرصت به جوان‌ترهاست، اما احتمالا در این نبرد بزرگ، بر روی عقاید خود پا خواهد گذاشت؛ ولی سوال اصلی اینجاست که شفر کدام فاکتورها را مدنظر قرار خواهد داد و به کدام یک از سنگربان‌های آمادۀ خود بازی خواهد داد؟! سیدحسین حسینی در انتظار فرصت یا رحمتی تشنۀ قهرمانی؟!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۶۰۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان