//
کدخبر: ۱۶۹۱۳۸ //

سازمان لیگ پرسپولیس و استقلال را جریمه می کند

طی دو بازی گذشته سرخپوشان در ورزشگاه آزادی و همینطور دیدار امروز استقلال تهران برابر پارس جنوبی جم، اتفاق عجیبی در ورزشگاه آزادی رخ داد و به نظر می رسد در حال تکرار است؛ اتفاقی که ممکن است هر دو باشگا را با جریمه های مالی سنگینی روبرو کند.

 سازمان لیگ پرسپولیس و استقلال را جریمه می کند
به گزارش فرتاک نیوز،

طی دو بازی گذشته سرخپوشان در ورزشگاه آزادی و همینطور دیدار امروز استقلال تهران برابر پارس جنوبی جم، اتفاق عجیبی در ورزشگاه آزادی رخ داد و به نظر می رسد در حال تکرار است؛ اتفاقی که  ممکن است هر دو باشگا را با جریمه های مالی سنگینی روبرو کند.

 عدم توجه به تبلیغات محیطی سازمان لیگ، اتفاقی است که در ورزشگاه آزادی طی سه بازی گذشته رخ داده و سازمان لیگ به همین جهت قصد دارد جریمه هایی برای دو باشگاه پایتخت در نظر بگیرد.

نکته جالب توجه این است که این تبلیغات از سوی مدیران مجموعه ورزشی آزادی نصب شده و آنها با این وصف علاوه بر هزینه ای که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای اجاره استادیوم دریافت می کنند، حالا از طریق تبلیغات محیطی هم در حال کسب منابع مالی هستند.

ماجرا از این قرار است که مسئولان استادیوم آزادی در یک اقدام غیرقانونی با شرکتی در زمینه تبلیغات محیطی قرارداد امضا کرده اند و بنرهای مربوط به این شرکت در استادیوم نمایش داده می شود.

این در حالی است که سازمان لیگ با روش جدیدی که از ابتدای فصل هجدهم شروع کرده، در حال فعالیت در زمینه تبلیغات محیطی است و به همین دلیل هم بود که قصد داشتند از برگزاری بازی دو تیم پدیده و پرسپولیس جلوگیری کنند.

بی شک سازمان لیگ همین حالا هم جریمه هایی برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در نظر گرفته؛ چرا که این دو باشگاه علیرغم تفاهمی که با سازمان لیگ داشته اند و به عنوان میزبان مسابقات در ورزشگاه آزادی باید این استادیوم را به صورت خالی در اختیار مسئولین سازمان لیگ قرار بدهند، این کار را انجام نداده اند.

علاوه بر این، باید دید این دو باشگاه بزرگ پایتخت که همواره با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند و از آن گلایه دارند، چه تفاهمی با مدیران ورزشگاه آزادی داشته اند که حالا هم هزینه اجاره ورزشگاه آزادی را می پردازند و هم تبلیغات محیطی مسابقاتشان را در اختیار مدیران این استادیوم قرار داده اند؛ موضوعی که نقد شدن مطالبات آنها بابت تبلیغات محیطی انجام شده توسط سازمان لیگ را هم به مخاطره و تعویض می اندازد و سازمان لیگ این حق را به خود می دهد تا از محل درآمدهای دو باشگاه نزد سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، بدهی های آنها را برآورد و وصول کند.

در مورد این ماجرای عجیب ابهامات زیادی وجود دارد که مدیران مجموعه ورزشی آزادی، صادق درودگر رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ و همینطور مدیرعامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید هر چه زودتر در مورد آن شفاف سازی کند تا مشخص شود در روزهایی که همه از شرایط اقتصادی گلایه دارند، درآمدهایی که از فوتبال وصول می شود، برای چه مصارفی هزینه می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۹۱۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان