//
کدخبر: ۱۶۷۹۴۷ //

دلیل نیمکت‌نشینی مدافع رئال مادرید مشخص شد

به نظر می‌رسد عملکرد ضعیف مدافع باتجربه کهکشانی‌ها دلیل نیمکت‌نشینی مداوم او بوده است.

دلیل نیمکت‌نشینی مدافع رئال مادرید مشخص شد
به گزارش فرتاک نیوز،

از زمانی که سانتیاگو سولاری هدایت رئال مادرید را برعهده گرفته است، مارسلو هم آن بازیکن همیشگی کهکشانی‌ها نبوده است.

مارسلو زمانی که خولن لوپتگی تیم را عهده‌دار بود به مراتب خیلی بهتر از الان خود بود. این مدافع پس از پشت سرگذاشتن مصدومیتی که گریبان‌گیرش شده بود رو به تحلیل رفته، تا جایی که سولاری بر این باور بود که مارسلو باید تمرکز کامل خود را بار دیگر به‌دست آورد.

عملکرد مارسلو در هفته‌های اخیر آنچنان ضعیف بوده که سولاری دست به تغییر بزرگی زده و سرخیو رگیلون را جایگزین او کرده است. همین امر منجر گردید تا این مدافع برزیلی در ترکیب اصلی تیمش در ال کلاسیکو قرار نگیرد. اما پس از گذشت دقایقی از بازی سولاری این فرصت را به مارسلو داد تا خود را به مانند گذشته نشان دهد اما باز هم سرمربی خود را ناامید کرد.

مارسلو پس از نمایش ضعیف در ال کلاسیکو مقابل اتلتیکو مادرید و آژاکس روی نیمکت نشست تا شاید در دیدارهای بعدی کمی به خود بیاید. به نظر می‌رسد سولاری در بازی فردا مقابل خیرونا از مارسلو بازی بگیرد مگر اینکه دقیقۀ آخر نظرش عوض شود.

در حال حاضر سولاری 25 بار روی نیمکت رئال نشسته اما مارسلو با توجه به دو بار مصدومیت که سراغش آمده تنها در 13 بازی حاضر بوده است. این‌ها عواملی بودند که مدافع برزیلی را از حضور در ترکیب اصلی دور کرده است؛ اما نکته مهم این است که واژۀ زمان می‌تواند کار را برای این بازیکن مثل روز اولش بازگرداند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۷۹۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان